کتاب مارکس

Marx: A Very Short Introduction
در آمدی بسیار کوتاه
کد کتاب : 8349
مترجم :
شابک : 978-9643807740
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 138
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1980
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

درآمدی بر زندگی و آثار مارکس
Marx: A Very Short Introduction
  • 114,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: نیایش نیایش
    نویسنده:
کد کتاب : 111147
مترجم :
شابک : 978-6005078282
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 202
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1980
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مارکس اثر پیتر سینگر

در «مارکس: مقدمه ای بسیار کوتاه»، پیتر سینگر دیدگاه مرکزی را مشخص می کند که اندیشه مارکس را متحد می کند و ما را قادر می سازد دیدگاه های مارکس را به عنوان یک کل درک کنیم. او مارکس را فیلسوفی می‌داند که عمدتا به آزادی انسان می‌اندیشد، نه به‌عنوان یک اقتصاددان یا دانشمند علوم اجتماعی. به زبانی ساده، او از خودبیگانگی، ماتریالیسم تاریخی، نظریه اقتصادی سرمایه، و ایده های مارکس در مورد کمونیسم را توضیح می دهد و با ارزیابی میراث مارکس به پایان می رسد.
گاهی پیتر سینگر را «تاثیرگذارترین فیلسوف زنده جهان» می‌نامند. او همچنین پدر (یا پدربزرگ؟) جنبش مدرن حقوق حیوانات خوانده شده است.
سینگر به‌ویژه به‌خاطر کارش درباره اخلاقیات رفتار ما با حیوانات، به‌خاطر انتقاد بحث‌برانگیزش از دکترین تقدس زندگی در اخلاق زیستی، و به‌خاطر نوشته‌هایش درباره تعهدات مرفهان برای کمک به کسانی که در فقر شدید زندگی می‌کنند، شناخته شده است.

کتاب مارکس

پیتر سینگر
پیتر سینگر، متولد 6 ژوئیه 1946 در ملبورن، استرالیا، یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین فیلسوفان اخلاقی معاصر است. او عمدتاً به خاطر نظریه‌هایش در زمینه‌های اخلاق حیوانات، حقوق حیوانات و بیواخلاق شناخته می‌شود و به عنوان یکی از بنیانگذاران جنبش حقوق حیوانات به شمار می‌آید. سینگر همچنین به خاطر دیدگاه‌هایش در مورد اخلاق عمل‌گرا شناخته می‌شود.زندگی و تحصیلاتپیتر سینگر در خانواده‌ای یهودی در استرالیا به دنیا آمد. پس از تحصیل در دانشگاه ملبورن، به دانشگاه ...
نکوداشت های کتاب مارکس
I always recommend that undergraduates should read Singer's book to get an overview. I find it a very useful introduction: succinct and sophisticated.
من همیشه توصیه می کنم برای داشتن یک دید کلی، به دانشجویان کارشناسی کتاب سینگر را بخوانند. به نظر من مقدمه بسیار مفیدی است: مختصر و پیچیده.
Professor Diana Coole, University of California

قسمت هایی از کتاب مارکس (لذت متن)