کتاب باران برای تو می بارد

It's raining for you
کد کتاب : 16538
شابک : 978-9643515744
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1394
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب باران برای تو می بارد اثر یغما گلرویی

تعدادی از شعرهای مجموعه باران برای تو می بارد حدود 10 سال قبل نوشته شده اند و حس و حال همان سال ها را با خود دارند. سال هایی که گل سرخ و نامه و نگاه، معنای دیگری داشتند. عشق هم نسلان من در لانگ شات تجربه می شد و مثل عشق های امروزی، به چشم برهم زدنی و به قول شاملوی بزرگ با متأسفم گفتنی فراموش نمی شد.
این مجموعه برای من شبیه عکسی در آلبوم قدیمی سال های نوجوانی ست. شاید مدل موهایم، یا نوع لباس پوشیدنم در عکس، امروز برایم غریبه باشد اما این باعث نمی شود عکس را پنهان کنم و دوستش نداشته باشم. این شعرها مربوط به دوره ای از زنده گی منند که در آن، همه چیز ساده تر بود و خلاصه تر. جهان، به کوتاهی یک خیابان بود و دیدن یا ندیدن نگاهی آشنا، خوشی یا ناخوشی هر روز را مشخص می کرد.

کتاب باران برای تو می بارد

یغما گلرویی
یغما گلرویی ترانه سرا، شاعر، نویسنده و مترجم ایرانی است. کارهایی از جمله: خسته شدم، رویایی دارم، ستاره، ضیافت، کوچه ملی از آثار اوست.یغما گلرویی شاعر، ترانه سرا، نویسنده، عکاس ایرانی در ساعت پنج بامداد روز ششم مرداد ۱۳۵۴ در بیمارستان «مهر» «شهرستان ارومیه» متولد شد. مادرش «نسرین آقاخانی»، پدرش «هوشنگ گلرویی» و خواهری بزرگتر از خود به نام «یلدا» داشت.او در اوایل دههٔ هفتاد، با «غزاله علیزاده» آشنا شد و به سفارش او به دفتر نشریه آدینه رفت وآمد پیدا کرد و توانست با نویسندگانی چون «فرج سرکوهی»، «...
دسته بندی های کتاب باران برای تو می بارد