کتاب بلارت 2

The Boy Who Was Wanted Dead Or Alive Or Both
(تحت تعقیب: مرده، زنده یا هر دو)
کد کتاب : 16704
مترجم :
شابک : 978-6008869023
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 456
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب بلارت 2 اثر دومینیک بارکر

کتاب "بلارت 2 (تحت تعقیب: مرده، زنده یا هر دو)" کتابی جذاب و بسیار خنده دار است. این کاب وسط دومینیک بارکر نوشته شده و "مسعود ملک یاری" آنرا ترجمه کرده است. شما می توانید این کتاب را از تطریق وبسایت ایرانکاب تهیه نمایید تا در کمترین زمان ممکن درب منزل به شما تحویل داده شود. این اثری فانزی است که می تواند برای سنین پایین بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. این کتاب یک هدیه مناسب از طرف والدین به کودکانشان است.

درست زمانی که بلارت برای لذت بردن از سال های نوجوانی خود در یک مزرعه خوک افسانه ای با درآمدهای حاصل از نجات جهان زندگی می کند، کاپابلانکا بازمی گردد - با خبرهای بد. یک نادیده گرفتن وحشتناک در تحقیقات اولیه او در زمینه نجات جهان منجر به اتهامات درباره تبانی با خود ذوالتاب شیطانی شده است. و اکنون او یک مرد تحت تعقیب است - و به همین دلیل، بلارت بباید بی گناهی خود را اثبات کند و یا در غیر این صورت توسط یک ارتش تشنه به خون او، تا چهار گوشه زمین تعقیب شود..

کتاب بلارت 2

دومینیک بارکر
دومینیک بارکر (متولد 1966) نویسنده انگلیسیکتاب کودکان است.دومینیک بارکر در سال 1966 در Southport متولد شد. وی با داشتن مدرک زبان انگلیسی از دانشگاه بیرمنگام فارغ التحصیل شد و سپس قبل از تصمیم گیری برای معلم شدن، دو سال را به عنوان بخشی از یک نمایش دو نفره کمدی گذراند.وی در حال حاضر در بارسلونا زندگی می کند ، جایی که در این وبلاگ در bigbarcelonablog.blogspot.com و سایر موارد تصادفی در وبلاگdominicbarker.blogspot.com می نویسد.
قسمت هایی از کتاب بلارت 2 (لذت متن)
بلارت بعد از ماجراهای زیادی که به خاطر دستگیری زولتاب از سر گذرانده بود؛ در مزرعه ای تک و تنها با گاوهایش زندگی می کرد. بلارت قبلا یک بار دنیا را از شر اهریمنی به نام زولتاب نجات داده و او را در زیر زمین زندانی کرده است. حالا دوباره کاپلانکا، جادوگر معروف به دیدن او آمده و می گوید که زولتاب از زندانش فرار کرده و همه خیال می کنند بلارت و دوستانش او را نجات داده اند. به همین دلیل پادشاه سربازانی را مامور دستگیری بلارت و جادوگر کرده و برای سرشان جایزه گذاشته است. پادشاه به سربازانش دستور داده آن دو را هر طور که شده دستگیر کنند، مرده یا زنده شان تفاوتی ندارد. بلارت از حرف های کاپلانکای بسیار متعجب شد،چرا که آن ها خود با زولتاب جنگیده و زندانیش کرده بودند، اکنون چه طور می توانستند او را فراری داده باشند؟ یعنی چه کسی چنین پاپوشی برایشان دوخته بود؟ ولی از آن جایی که کاپلانکای هیچ حرفی را بی علت و ندانسته نمی زد، بلارت گفته های او را باور کرد و تصمیم گرفت تا همراهش برود. این بار آن ها باید برای نجات جان خودشان هم که شده، هر طور هست باید زولتاب را پیدا کنند و به پادشاه تحویل دهند… زولتاب پسر نوجوانی که در مزرعه ای دور افتاده همراه پدر بزرگش زندگی می کرد و تنها دغدغه اش رسیدگی به گاو ها و غذا دادن به آن ها بود تا اینکه روزی جادوگری پیر به مزرعه ی آن ها آمده و به سختی توانسته بود بلارت و پدربزرگش را قانع کند که زولتاب ناجی دنیا است و باید برای دستگیری اهریمنی به نام زولتاب همراه او برود. جادوگر و بلارت به همراه چند تن دیگر از دوستانشان این ماموریت بزرگ را با موفقیت پشت سر گذاشته بودند و حالا در جلد دوم این مجموعه با عنوان تحت تعقیب: مرده، زنده دوباره بلارت باید زندگی آرام و ساده اش را رها کرده و همراه جادوگر برود. این رمان پرهیجان، با بیانی طنزآلود برای نوجوانان و جوانان فراهم شده است.