کتاب عشق ایرانی من

Calais mon amour
کد کتاب : 16775
مترجم :
شابک : 978-6004611015
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب عشق ایرانی من اثر کاترین سیگوره

رمان حاضر که برگرفته از داستانی حقیقی است روایتگر قصۀ زن و مردی است که بدون وجود وجه اشتراکی میانشان در یک اردوگاه با یکدیگر آشنا می شوند.
بئاتریس اوره زن فرانسوی حدود چهل و دو ساله است که بعد از فوت همسرش با مادر و پسر هجده ساله اش زندگی می کند. او زنی مهربان و انسان دوست است که از کمک کردن به دیگران احساس خوشایندی دارد.
او طی ماجرایی پایش به جنگل کاله که اردوگاه پناهندگان بود باز می شود و با مردی ایرانی حدود سی پنج ساله به نام مختار رو به رو می شود که به همراه تعداد دیگر از پناهندگان به نشانه ی اعتراض دهانشان را دوخته بودند و اعتصاب کرده بودند.
آنها در یک نگاه عاشق یکدیگر می شوند، بئاتریس با وجود عشقی که به مختار دارد سعی می کند به او برای رفتن به انگلستان کمک کند. بدین ترتیب او و دوست پاکستانی اش را به خانۀ خودش می برد و اما به جرم کمک غیر قانونی و سکونت به آنها تحت تعقیب قضایی قرار می گیرد و… .

کتاب عشق ایرانی من

کاترین سیگوره
کاترین سیگوره، متولد 29 نوامبر 1969 در نرماندی، نویسنده و روزنامه نگار فرانسوی، نویسنده پنجاه کتاب به نام خودش (رمان ، مقاله ، نوت بوک طنز) به نام های یا به نمایندگی از ستاره ها، روانپزشکان و روانکاوان، شاهد جامعه (نگار ادبی) است. او به طور دائم در مطبوعات مکتوب و اپیزودیک در رادیو یا تلویزیون همکاری می کند.