کتاب میان ستاره ای

Interstellar
کد کتاب : 17496
مترجم :
شابک : 978-6008066026
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 255
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب میان ستاره ای اثر جاناتان نولان

بشر در زمین متولد شد. این هرگز به معنای مرگ در اینجا نیست. کریستوفر نولان بوم نامحدودی از فضا را برای ارائه یک ماجراجویی برانگیزاننده و پر هیجانی که مخاطبان فیلم را در هر سنی متحیر خواهد کرد ،مهیا می کند. این نقشه زندگی سفر نولان است. ، فیلم علمی تخیلی بسیار مورد انتظار نولان ، که در نوامبر 2014 افتتاح شد و ستاره هایی از جمله دیگران ، متیو مک کاناوی ، آن هاتاوی ، جسیکا چاستاین ، مایکل کین ، کیسی افلک ، ویلیام دوان ، توپر گریس ، جان لیثگوو هستند.
این فیلم که داستان خود را در بستر علم و بر لبه مرزهای آگاهی ما از جهان روایت می کرد، و در تلاش بوده است تا حد امکان به علم مقید بماند. یکی از دلایل چنین وفاداری حضور فعال شخصیتی مانند کیپ تورن، فیزیکدان برجسته معاصر در فرآیند ساخت این فیلم است. اینک کیپ تورن در کتابی که در دست دارید به توضیح عمیق تر مفاهیم علمی فیلم میان ستاره ای پرداخه است. او به بهانه این فیلم امکانات ما در جهان علم را بازگو می کند و توضیح می دهد آنچه در این فیلم دیده ایم در جهان واقعیت چه جایگاهی دارد.
کتاب «میان ستاره ای» با ترجمه ماهان تیر ماهی توسط نشر چترنگ به چاپ و تکثیر رسیده است.

کتاب میان ستاره ای

جاناتان نولان
جاناتان نولان (Jonathan Nolan) (متولد ۶ ژوئن ۱۹۷۶) نویسنده و تهیه‌کننده فیلم انگلیسی-آمریکایی است. او برادر کوچکتر کریستوفر نولان می‌باشد.جاناتان در لندن از یک پدر انگلیسی و یک مادر آمریکایی به دنیا آمد. او در شیکاگو، ایلینوی بزرگ شد و تحصیلات خود را در آکادمی لویولا در ایالت ایلی‌نوی ادامه داد و در سال ۱۹۹۴ فارغ‌التحصیل شد و پس از آن در سال ۱۹۹۹ از دانشگاه جورج‌تاون در واشینگتن، دی. سی. مدرک خود را در رشتهٔ انگلیسی گرفت.داستان کوتاه جاناتان با عنوان ممنتو موری توسط ب...
قسمت هایی از کتاب میان ستاره ای (لذت متن)
میان برش: در نمای نزدیک، فردی پیر را می بینیم که با چشمان اشک آلود، هجمه گرد و غبار را توصیف می کند. فرد پیر:[گفتار روی تصویر]گرد و غبار همه جا رو گرفته بود. همه جا. خارجی. مزرعه کوپر. صبح مردی پیر دستمالی به دهانش بسته و گرد و خاک را از دم در خانه به ایوان جارو می کند. او پدربزرگ است، دونالد. داخلی. خانه روستایی. آشپزخانه. صبح کوپر برای خودش قهوه می ریزد و هم زمان دونالد خوراک بلغور را روی میز می گذارد. تام، پسر پانزده ساله کوپر، دولپی در حال خوردن صبحانه است. مورف با موهای خیس و حوله ای روی شانه اش، با تکه های ماکتی ورمی رود. ماکت، چیزی است شبیه یک ماه نورد.