کتاب بازیکن شماره 1 آماده

Ready Player One
کد کتاب : 17705
مترجم :
شابک : 978-6222190279
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 493
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب بازیکن شماره 1 آماده اثر ارنست کلاین

"بازیکن شماره 1 آماده" از "ارنست کلاین" یک رمان علمی تخیلی جذاب است که خواننده را به سفری غیر قابل پیش بینی می برد. زندگی در این جهان، از سال 2044 می توانست خیلی وحشتناک باشد؛ اما نه برای فردی به نام جیمز هلیدی که یک آرمانشهر مجازی اختراع کرده بود. شما می توانستید در میان کثیف ترین جمعیت کره زمین زندگی کنید ، اما می توانستید در این اتوپیا ، جایی که بیشتر وقت خود را در آن می گذراندید ، یک بهشت بسازید. وقتی هلیدی درگذشت ، او مجموعه ای از سرنخ ها را از خود به جای گذاشت که باعث ایجاد یک شور جهانی شد. اولین نفری که به راز و رمز این معما پی ببرد ، صاحب میراث هلیدی خواهد شد یعنی 140 میلیارد دلار ناقابل!
هلیدی از طرفداران پر و پا قرص فرهنگ پاپ در دهه 1980 بود و سرنخ های خود را بر اساس عشق خود به آن دوران طراحی کرد. کسانی که در این کاوش شرکت دارند باید در همه ی جنبه های فرهنگ دهه 1980 متخصص شوند. آن ها باید تمام سریال های تلویزیونی مربوط به آن دوران را زیر و رو کنند و به دنبال سرنخی برای این معما بگردند. علاوه بر آن باید به تمام بازی های ویدیویی آن دوران و متن و کلمات همه ی آهنگ ها در دهه 1980 مسلط باشند. نیازی به گفتن نیست که بیشتر مردم منصرف می شوند و با گذشت سال ها بدون هیچ پیشرفت بزرگی به کارهای دیگر خود می پردازند.
اما در "بازیکن شماره 1 آماده" از "ارنست کلاین" یک نفر مصمم شده این کار را به انجام برساند و با کمک بهترین دوستش ، آنها همچنان به جستجوی سرنخی که آنها را به سمت سرنخ بعدی هدایت می کند، ادامه می دهند.

کتاب بازیکن شماره 1 آماده

نکوداشت های کتاب بازیکن شماره 1 آماده
As one adventure leads expertly to the next, time simply evaporates.
همانطور که یک ماجراجویی ماهرانه به ماجراجویی دیگر منتهی می شود ، زمان به سادگی محو می شود.
Entertainment Weekly Entertainment Weekly

قسمت هایی از کتاب بازیکن شماره 1 آماده (لذت متن)
طراحی و ساخت خود لادوس و مدارس روی آن را هم خود برنامه نویسان سین شین گاف انجام داده بودند. پس کاملا امکان پذیر بود که نام این سیاره را خود هلیدی انتخاب کرده باشد. در عین حال او به کد منبع سیاره هم دسترسی کامل داشت، پس می توانست در صورت نیاز هر چه را خواست، آنجا مخفی کند. این ادراکات پیاپی مثل بمب اتمی در سرم منفجر می شدند، یکی بعد از دیگری.