کتاب تئودوربون (1)

Theodore Boone: Kid Lawyer
قتل بدون شاهد
کد کتاب : 116077
مترجم :
شابک : 978-6222744052
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

تئودور بون - وکیل نوجوان
Theodore Boone: Kid Lawyer
کد کتاب : 17904
مترجم :
شابک : 978-9645668653
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1389
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تئودور بون - وکیل نوجوان اثر جان گریشام

کتاب تئودور بون، وکیل نوجوان اولین کتاب از مجموعه ی تئودور بون است که جان گریشام آن را در سال 2010 منتشر کرد. این کتاب که با نام اصلی Theodore Boone: Kid Lawyer است داستان جست وجوهای پسری است که به دنبال عدالت است و آرزوی وکیل شدن را در سر دارد. کتاب تئودور بون، وکیل نوجوان بعد از انتشار، مقدمه ی نوشتن شش کتاب دیگر هم شد که آخرین کتاب این مجموعه سال 2019 با عنوان «تئودور بون، شریک جرم» راهی بازار شد. جان گریشام با نوشتن داستان های مرتبط به فضای دادگاه برای نوجوانان در این مجموعه سعی دارد گروه سنی نوجوانان را با علم حقوق آشنا کند.
داستان تئودور بون، وکیل نوجوان مربوط به خانواده ای است که تنها یک فرزند پسر به نام تئودور دارند. مادر و پدر تئودور هر دو از وکلای پرمشغله و موفق شهرشان هستند که بیشتر اوقات زمان خود را در محل کارشان می گذرانند. تئودور نیز به تاثیر از خانواده اش علاقه دارد که وکیل سرشناسی شود تا بتواند عدالت را در جامعه برقرار کند. این کودک خردسال سیزده ساله که پسری باهوش است در پی علاقه اش درگیر پرونده ی قتلی می شود که در آن ماجرا آقای دافی مظنون است. قاضی گانتری در جریان این پرونده ی قتل که هیچ شاهدی برای آن وجود ندارد تصمیم می گیرد آقای دافی را تبرئه کند تا این که تئودور با مدارک تازه ای به سراغ این پرونده ی جنایی می رود.

کتاب تئودور بون - وکیل نوجوان

جان گریشام
جان گریشام، زاده ی 8 فوریه ی 1955، نویسنده ی آمریکایی است. او ابتدا به تحصیل در رشته ی حقوق روی آورد و پس از اخذ مدرک این رشته از دانشگاه ایالتی می سی سی پی، مدتی به کار وکالت در شهر آکسفورد مشغول شد. مدتی نماینده ی مجلس در پارلمان ایالتی بود و پس از چند سال از کار کناره گیری کرد.گریشام سال هاست به عنوان نویسنده ی رمان های حقوقی پرفروش در آمریکا مطرح است و آثار او به بسیاری از زبان های زنده ی دنیا از جمله فارسی هم ترجمه شده اند و از اکثر کتاب های وی یک نسخه سینمایی نیز ساخته شده است.او تا کنو...