کتاب پیدایش انسان

Evolution
کد کتاب : 18183
مترجم :
شابک : 978-9643292089
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پیدایش انسان اثر یوزف اچ رایشهلف

«پیدایش انسان» ای پرسش را مطرح می کند که ما چجور انسانی هستیم؟ اهل کجا هستیم و کجا می رویم؟ آیا ما به طبیعت تعلق داریم یا بالاتر از آن هستیم؟ و چه چیزی باعث می شود ما یک نژاد بشری باشیم ، حتی اگر چنین زبان ها ، آیین ها و آداب و رسوم مختلفی داشته باشیم؟ بر اساس تجربیات روزمره که همه ما داریم ، یوزف اچ. رایخولف ما را در تاریخ انسان و طبیعت راهنمایی می کند. با این کار ، او دانش پایه ای از زیست شناسی را با یافته های شگفت انگیز آخرین تحقیقات به روشی قابل درک ترکیب می کند. و او به آینده می نگرد که در آن فن آوری های جدید به طور فزاینده ای مردم را به یکدیگر متصل می کنند. بنابراین مهمتر از هر زمان دیگری است که بدانیم چگونه چیزهای جدید در تکامل بوجود می آیند و غالب می شوند..
فریتس گوتلر (منتقد آلمانی) می نویسد ، محقق و پرفسور مبحث تکامل ، رایخولف در کتاب خود به طرز ماهرانه ای بین شیمی ، زیست شناسی و جامعه شناسی در حرکت است. نویسنده چنان واضح می نویسد که خواننده برای داوری در طول تاریخ علم سفر کند ، به نظر می رسد که وی شخصا با رایخولف در گذشته و کشورهای خارجی همراه می شود. گوتلر همچنین به این واقعیت اشاره می کند که از نظر او نویسنده از چشم اندازهای بیش از حد واضح گریزان است ، زیرا او هرگز ساده سازی نمی کند و در عوض نگاه انتقادی دارد.

کتاب پیدایش انسان

یوزف اچ رایشهلف
یوزف هلمت رایشهلف (زاده 17 آوریل 1945 در Aigen am Inn) یک جانورشناس، زیست شناس تکاملی و زیست شناس آلمانی است که بارها و بارها به عنوان نویسنده کتاب با پایان نامه های تحریک آمیز باعث ایجاد احساساتی شده است.برای رایشهلف، علم به گفتگوهای انتقادی می پردازد. دائماً باید خود را بررسی كند و در صورت لزوم، در صورتی كه غیرقابل انكار تلقی شود، مجدداً تجدید نظر كرده و آن را اصلاح كند. وی نگاهی جدی به رقابت های ادعایی بین علم و سیاست یا صنعت، به عنوان مثال در حفاظت از اقلیم یا تحقیقات شخص ثالث می اندازد، ...
دسته بندی های کتاب پیدایش انسان
قسمت هایی از کتاب پیدایش انسان (لذت متن)
پیشرفت های علمی سال های اخیر، به نحو کاملا روشنی نشان داده اند که خطوط اساسی طرح تکامل، توسط یافته ها. نتایج پژوهش ها تائید می شوند. ابهامات مربوط به سر منشأ پیدایش انسان در حال روشن شدن هستند. طرح ها قابل رویت می شوند، زیرا پژوهش ها در جبهه گسترده ای به پیشرفت های بزرگی نائل شده اند. زمان درازی است که دیگر این تنها باستان شناسی و انسان شناسی و یا برخی رشته های تخصصی تحقیقات علمی نیستند که به گذشته ما نورافشانی می کنند و آن را از تاریکی بیرون می آورند، بلکه رشته هایی چون فیزیک، هواشناسی، اقیانوس شناسی و زیست بوم شناسی(اکولوژی) نیز سنگ بناهای اصلی را برای این کار فراهم می سازند. امروزه دانش ژنتیک نوین برای حل این ابهامات منشأ تکامل انسان سخت در تلاش است. در عین حال تحقیقات زبان شناسی و زیست شناسی انسان نیز در این راستا همواره از اهمییت بیشتری برخوردار می شوند.