کتاب باورهای خیس یک مرده

Soaked beliefs of a dead man
کد کتاب : 18305
شابک : 978-6001822230
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب باورهای خیس یک مرده اثر محمد محمدعلی

ناصر صبوری، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی در سی و هشتمین سالگرد تولدش، نسخه ی خطی کتاب قدیمی، حاوی مقدرات و سرنوشت بشر را از مادرش هدیه می گیرد. این ماجرا که مصادف با گرفتن قطعه زمینی برای شرکت تعاونی مسکن اداره است، نقطه ی عطفی در زندگی صبوری می گردد.

با پیشرفت کار ساختمان سازی و برخوردن ساکنان به مسأله ی کمبود آب، رد پای مقنی باشی کهنه کاری به داستان باز می شود. ورود او به داستان و نیز غرق شدن صبوری در حوادث کتاب قدیمی و همین طور رسوخ پاره ای از حوادث کتاب به زمان حال، شخصیت های داستانی را درگیر ماجرایی می سازد که در نهایت منجر به کشته شدن مقنی باشی و حوادث دیگر می شود.

کتاب باورهای خیس یک مرده

محمد محمدعلی
محمد محمدعلی، نویسنده و پژوهشگر ادبی، هفتم اردیبهشت ۱۳۲۷، در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد. در غرب تهران، خیابان سلسبیل و هاشمی به دبستان می‌رود. اولین مشوق و مصحح دل نوشته‌های او، ترانه سرای رادیو، محمود سنایی (شهرآشوب) است. در دوره چهارساله دبیرستان مروی، نخست والیبالیست و سپس بازیگر نمایشنامه‌هایی می‌شود که (دکتر) ایرج امامی کارگردانی می‌کرد. در همین دوره به عضویت هیات تحریریه سالنامه مروی درمی‌آید و همچنین با نادرنادرپور شاعر و نخستین سخنگوی کانون نویسندگان ...