کتاب چنین پسران دلیری

Such Fine Boys
کد کتاب : 1869
مترجم :
شابک : 978-600945053-4
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1982
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

مودیانو برنده ی جایزه ی نوبل ادبیات سال 2014

معرفی کتاب چنین پسران دلیری اثر پاتریک مودیانو

کتاب چنین پسران دلیری برای اولین در سا 1982 وارد بازار نشر شد. پاتریک مودیانو در این کتاب یک روایت غم انگیز و غنی به خواننده ارایه می کند. یک نگاه اجمالی به زندگی مردان جوان در مدرسه شبانه روزی. درد، رها کردن ، اشتیاق برای پذیرش و عشق. در بخشی از این کتاب می خوانیم :

چند میز آن طرف تر، تقریبا 20 ساله کنار مردی با موهای خاکستری، گردنی افراشته و وقار یک جنتلمن، نشسته بود. یوتلاند فکر کرد پدربزرگش است. مرد برخاست و در حالی که به عصایی تکیه داده بود، از داخل کافه رفت. دختر، تنها بر جای خود بر سر میز باقی ماند. بلوند بود و موهای چتری و گونه داشت. در حال نوشیدن شربت انارش با نی بود. یوتلاند به او خیره شد. به نامزد بلژیکی سابقش شباهت داشت. ماه ژوئن یوتلاند 38 ساله می شد، ولی هنوز نتوانسته بود کاملا با این موضوع کنار بیاید که زندگی به یک مهمانی ابدی غافلگیر کننده می ماند.

کتاب چنین پسران دلیری

پاتریک مودیانو
مودیانو از مادری بلژیکی و پدری یهودی اهل ایتالیا در سال ۱۹۴۵ به دنیا آمده است. وی از چهره های نوجوی ادبیات مدرن فرانسه شناخته میشود که آثارش هم تحسین منتقدان ادبی را برانگیخته و هم خوانندگان فراوان دارد. مودیانو از نویسندگان پرکار به شمار می رود و برخی از کارهای او به فیلم نیز برگشته است. جایزه ی بزرگ آکادمی فرانسه برای ادبیات در سال ۱۹۷۲ نصیب وی شد. در سال ۱۹۷۸، جایزه ی معتبر فرانسوی گنکور را برای رمان خیابان بوتیکهای خاموش دریافت کرد. در سالهای اخیر رمانهای «میدان اتوال»، «در کافه جوانی گمش...
قسمت هایی از کتاب چنین پسران دلیری (لذت متن)
هنوز نتوانسته بود کاملا با این موضوع کنار بیاید که زندگی به یک مهمانی ابدی غافلگیر کننده می ماند.