کتاب دری و دندان شیری

Head in the Clouds
کد کتاب : 18937
مترجم :
شابک : 978-6004622622
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 155
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 19
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

دری وروجک 4
Head in the Clouds
(دندان لق)
کد کتاب : 47544
مترجم :
شابک : 978-6004135863
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1988
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب دری و دندان شیری اثر ابی هنلن

یک دندان لق منجر به ماجرایی خنده دار با پری دندان در کتاب چهارم از مجموعه ی فوق العاده ی دری می شود.
دری اولین دندان لق خود را دارد و با هیجان بیش از حد معمول خود ، نمی تواند صحبت کردن در مورد پری دندان را متوقف کند. طبیعتا این برادر و خواهر او را دیوانه می کند. اما همچنین باعث ایجاد حسادت جدی در دشمن و رقیب او ، خانم گوبل گراکر می شود ، کسی که می خواهد تمام توجه دری را تنها برای خودش داشته باشد.
اما خانم گوبل گراکر تصمیم گرفته است که کار پری دندان را بدزدد و به به سمت خانه دری حرکت می کند. زمان آن فرا رسیده است که دری برای بازگرداندن شغل پری دندان ، برنامه ای جدی ارائه دهد.
قسمت چهارم از سری محبوب دری در حالی که دری با دوستانش ، واقعی و خیالی تبدیل به یک تیم می شود ، تا پری دندان را برای همه کودکان جهان نجات دهد - و نیز جایزه بگیرد، از صفحه ی اول خواننده را به خندیدن وا می دارد.
در بخشی از کتاب آمده است:
"مامانم میگوید: «وای! باورم نمی شود این قدر بامزه شده ای | خیلی بهت می آید.» بهش میگویم: «پفکی است.» می گوید: «هم قشنگ است، هم گرم ونرم.» داد میزنم: «هم قلنبه است، هم پفکی» بوسم میکند و می گوید: «کاپشن خیلی خوبی است.» یکی تویش بالشت کرده. برای همین هم پفکی شده! من نمیپوشمش مامان می گوید: «وای بس کن! باید بپوشی اش وروجک. هوا | حسابی سرد شده.» بالشت!!! بالشت پف پفکی این قدر بالش بالش نکن. باید بپوشی» « تو همیشه مجبورم میکنی بالشت پفکی بپوشم»"

کتاب دری و دندان شیری

ابی هنلن
ابی هانلون نویسنده و تصویرگر کتاب های Dory Fantasmagory است، مجموعه ای از کتاب های کودکان پنج تا نه ساله، که توسط Dial / Penguin Random House منتشر شده است. اولین کتاب در این مجموعه توسط کرکوس، انتشارات هفتگی و مجله والدین به عنوان بهترین کتاب سال معرفی شد. این کتاب یک افتخار بادبادک برای داستان و یک کتاب قابل توجه انجمن کتابخانه های آمریکا کسب کرد. مجموعه، Dory و The Real True Friend یک جایزه Cybil 2015 کسب کردند. این کتاب ها به بیست و دو زبان ترجمه شده اند و منتخب انجمن صنفی کتابخانه های خر...
نکوداشت های کتاب دری و دندان شیری
charming, funny, true to life.
جذاب، خنده دار و واقعی.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Time spent with Dory is time well spent.
زمانی که با دری سپری می شود عالی می گذرد.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب دری و دندان شیری (لذت متن)