کتاب اساطیر یونان

New Larousse Encyclopedia of Mythology
(آیین ها و اساطیر)
  • 10 % تخفیف
    155,000 | 139,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: مکتوب مکتوب
    نویسنده:
کد کتاب : 19283
مترجم :
شابک : 978-6009440801
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 205
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1935
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب اساطیر یونان اثر ف ژیران

یک راهنمای مرجع کاملا جامع برای افسانه های باستان و ماقبل تاریخ ، کاوشی در فرهنگ عامیانه و اساطیر هر ملت و تمدن.
در اینجا در کتاب اساطیر یونان، با تمام شگفتی و شکوهش ، افسانه های بشریت وجود دارد. این کتاب مجموعه ای است بی نظیر از نقاشی های معتبر ، مجسمه ها ، نمادها ، بت ها ، اشیای آیینی، چیزهایی که بسیاری از آنها توسط چشمان یک انسان مدرن غربی هرگز پیش از این دیده نشده است.
این کتاب در زبان اصلی دایره المعارفی برای کلیه ی اسطوره های جهان است که از مصر پیش از کتاب مقدس و یونان پیش از هومریس تا دورترین تحقیقات در مورد آفریقا ، مشرق ، اقیانوس آرام و آمریکا و ... را در یک جلد در خود جا داده است. کتابی که شامل همه افسانه های دوست داشتنی دوران باستان کلاسیک است. اما بیش از نیمی از آن به افسانه های عجیب و ناشناخته ی تمدن ها اختصاص دارد از پرو تا ایران ، از تاهیتی تا توگو لند. کتاب اساطیر یونان بخشی از این دایره المعارف بزرگ و گسترده است که به اسطوره های یونان باستان می پردازد.
آشنایی با اسطوره های یونان باستان برای هر فرد علاقه مند به تاریخ، ادبیات، هنر و فرهنگ کاملا ضروری است چرا که همانطور که همه می دانیم یونان مهد تمدن باستان است. این کتاب به بررسی و توضیح اسطورهای یونان ، هر کدام در فصلی جداگانه می پردازد.
کتاب اساطیر یونان به مباحثی چون پیدایی ایزدان المپ، سرچشمه ی انسان، کوه المپ و ... می پردازد و فصل هایی چون هرا، آپولون، آرتمیس، هرمس، آرس، هفایستوس، پوزئیدون،هستیا، ایزدان زمین، جهان زیرزمینی و ایزدان قهرمان را دربر می گیرد.

کتاب اساطیر یونان