کتاب ده روز با داعش

Ten Days in the Islamic State
(از درون دولت اسلامی)
کد کتاب : 19507
مترجم :

شابک : 978-6007642658
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 22
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ده روز با داعش اثر یورگن تودنهوفر

روزنامه نگار آلمانی ، یورگن تودنهوفر از این فرصت بی نظیر استفاده می کند تا دید آخرالزمانی داعش را در کتاب ده روز با داعش
در معرض دید جهانیان قرار دهد و زندگی روزمره را در شهرهای تحت کنترل آن شرح دهد. او جمعیتی را می بیند که از گردن زدن ، بردگی و شکنجه وحشت دارند و سازمانی که در تعهد به رسالت الهی خود بی تعهد است. برای گسترش ترس و خشونت در سراسر جهان ، بدون توجه به هزینه آن.
روایتی نگران کننده و روشنگر دست اول از آنچه واقعا در پشت مرزهای دولت اسلامی می گذرد. «داعش و دولت اسلامی». این سازمانی است که به دلیل کارهای وحشتناکی که به نام آن انجام شده است انجمن های مفرحی را به عهده گرفته است.

داعش روزنامه نگاران را سر برید - و با این وجود یورگن تودنهوفر ، پس از ماه ها مذاکره ، به دیدار جنگجویان خود در موصل دعوت شد.

وی با همراهی پسرش فردریک تودنهوفر که از این سفر عکس گرفته بود ، از آنها خواست که عقاید ، انگیزه ها و اهداف خود را توضیح دهند.

این کتاب ، عمیق ترین تحقیق انجام شده در مورد گروهی تروریست است.

سفر نویسنده به قلب ترور نشان می دهد که چگونه این سازمان از ریشه های القاعده و نقشی که غرب ، چه در گذشته و چه در حال حاضر ، بازی کرده است ، رشد کرد.

در طول راه ، تودنهوفر بینش حیرت انگیزی درباره آنچه که داعش فکر می کند ، آنچه می خواهد - و چگونگی شکست آن ارائه می دهد.

تودنهوفر معتقد است که تنها با درک دشمنان خود ، می توانیم با دید رادیکال ، غیر اسلامی داعش و وحشت و تخریبی که به همراه دارد ، مبارزه کنیم.

کتاب ده روز با داعش

یورگن تودنهوفر
یورگن تودنهوفر (زاده ۱۲ نوامبر ۱۹۴۰ در اوفنبورگ، بادن-وورتمبرگ آلمان) سیاستمدار، روزنامه‌نگار و نویسنده آلمانی است.وی دانش‌آموخته رشته حقوق است. وی در سال ۱۹۶۹ میلادی مدرک دکتری در رشته حقوق گرفت و از سال ۱۹۷۲ به عنوان قاضی مشغول به کار است. وی در سال ۱۹۷۰ میلادی به عضویت اتحادیه دموکرات مسیحی آلمان درآمد و از ۱۳ دسامبر ۱۹۷۲ تا ۱۳ دسامبر ۱۹۹۰ و برای پنج دوره در بوندستاگ عضویت داشت.وی تنها خبرنگار خارجی است که به سرزمین‌های تحت سیطره داعش سفر کرده و بازگشته است. او ماه‌ها ب...
قسمت هایی از کتاب ده روز با داعش (لذت متن)
این گروه گزارشی 33 صفحه ای درباره ی داعش منتشر کرده که من آن را خوانده ام. خیلی جالب است. آن ها باید اطلاعات جزئی بسیاری داشته باشند. خیلی از مطالبی که نوشته اند با آنچه شما به من گفتید مطابقت دارد. در پایان نوشته اند که در عصر جدید، پدیده ای مشابه دولت اسلامی وجود نداشته است. این را سازمانی نوشته است که مستقیم برای دولت آمریکا گزارش می نویسد. آن ها اغلب ماموریت های خود را از دولت ایالات متحده دریافت می کنند. به نظر من جالب است.

و اما سوالی کاملا متفاوت: آیا خلیفه هنوز زنده است؟ از قرار معلوم به کاروانش در عراق حمله شده است. باید به شدت مورد اصابت قرار گرفته باشد. هنوز زنده است. زخمی؟ نه زخمی هم نشده. اگر اخبار عراق را دنبال کنید متوجه می شوید که همیشه دروغ می گویند. این هم یک خبر احمقانه دیگر است. کدام یک از رهبران داعش با کاروان و تازه از محل پست بازرسی عراق رفت و آمد می کنند؟ عجیب است که دولت آمریکا یا به عبارت دیگر رسانه های آمریکا دنباله ی چنین خبری را می گیرند. معمولا خود را درگیر چنین مسائلی نمی کنند.