کتاب داستان های دریا

Sea stories : my life in special operations
زندگی من در عملیات ویژه
کد کتاب : 14429
مترجم :
شابک : 978-6226573368
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب داستان های دریا اثر ویلیام اچ مک ریون

ویلیام اچ مک ریون در کتاب «داستان های دریا» که بلافاصله جزء پرفروش های نیویورک تایمز شد، ماجراجویی های مبهوت کننده ی خود در یگان ویژه ی نیروی دریایی و فرماندهی نیروهای عملیات ویژه ی امریکا را بازگو می کند.
حضور دریاسالار ویلیام اچ. مک ریون در تعدادی از مشهورترین مأموریت های عصر ما ازجمله دستگیری صدام حسین، نجات کاپیتان ریچارد فیلیپس و حمله برای ازپادرآوردن اسامه بن لادن او را بخشی از تاریخ نظامی امریکا کرده است.
داستان های دریا در سال 1960 در کلوپ افسران امریکایی در فرانسه شروع می شود، جایی که افسران کشورهـای متحد در آن جمع می شدند تا از ماجراجویی ها یی بگویند که در جنگ جهانی دوم از سر گذرانده اند. در این جاست که مک ریون کوچک ارزش داستان خوب را درک می کند.

داستان های دریا در سال ۱۹۶۰ در کلوپ افسران امریکایی در فرانسه شروع می شود، جایی که افسران کشورهای متحد در آن جمع می شدند تا از ماجراجویی هایی بگویند که در جنگ جهانی دوم از سر گذرانده اند. در این جاست که مک ریون کوچک ارزش داستان خوب را درک می کند. داستان های دریا نگاهی فراموش نشدنی به زندگی باورنکردنی انسانی است که در کودکی مخفیانه به محل های نظامی فوق امنیتی می رفته و بعدها شغلش شکار تروریست ها و نجات گروگان ها می شود.

داستان های دریا که از جنگ و درگیری می گوید، الهام بخش است و پر از داستان های مهیج زندگی کردن در دنیای عملیات ویژه، زندگی نامه ی خودنوشتی است از یکی از ماهرترین افسران امریکا.

داستان های دریا مجذوب تان می کند، چیزی است بیش از روایت تاریخ نظامی اخیر، و بیش از مجموع تجارب قابل توجه یک انسان. مک ریون با نثر بسیار روان خود نه تنها به خواننده فرصت می دهد به شکل نیابتی ماجراجویی های جسورانه را تجربه کند و فرمانده جنگاوران نخبه ای باشد که قدم به راه های پرخطر می گذارند، بلکه خرد عملی روزمره را نیز با او در میان می گذارد.

کتاب داستان های دریا

ویلیام اچ مک ریون
ویلیام اچ مک ریون، زاده ی 6 نوامبر 1955، بازنشسته ی نیروی دریایی و نویسنده ای آمریکایی است. او در سال 1977 از دانشگاه تگزاس در آستین فارغ التحصیل شد. او با بورس تحصیلی وارد دانشگاه تگزاس در آستین شد و به عضویت نیروهای آموزش افسران نیروی دریایی درآمد. مک ریون مدرک کارشناسی خود را در رشته ی روزنامه نگاری گرفت. او هم چنین موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه نیروی دریایی شد و در آن جا به تأسیس برنامه های عملیاتی ویژه پرداخت.مک ریون در سال 2012، به همراه بانوی اول سابق، لورا بوش (همسر جرج دا...