کتاب اسم تو

Your name
کد کتاب : 42384
مترجم :
شابک : 978-6222440794
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

اسم تو
Your Name
کد کتاب : 113661
مترجم :
شابک : 978-6225260153
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

اسم تو 1
Your name
( مانگا )
کد کتاب : 113851
مترجم :
شابک : 978-6225260450
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

اسم تو
Your name
کد کتاب : 19560
مترجم :
شابک : 978-6226247115
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اسم تو اثر ماکوتو شینکای

میتسوها ، دختر دبیرستانی که در یک شهر کوچک در کوهستان زندگی می کند ، خواب دیده است که پسری است که در توکیو زندگی می کند. تاکی ، پسر دبیرستانی در توکیو ، خواب می بیند دختری است که در یک شهر کوچک کوهستانی عجیب زندگی می کند. با به اشتراک گذاشتن اجسام ، روابط و زندگی ، این دو به طور جدایی ناپذیری با یکدیگر عجین شده اند - اما آیا در ملیله بزرگ سرنوشت ارتباطی واقعا غیرقابل تفکیک است؟
البته نا گفته نماند که این کتاب احساسات شخصیت ها را به گونه ای بررسی می کند که فیلم این داستان قادر به انجام آن نبود و در واقع به شما کمک می کند داستان را بهتر درک کنید.

این کتاب گزینه ای مناسب برای کودکانمان به دلیل درک پیرامون اطراف آن هاست.

نوشته شده توسط « ماکوتو شینکای » در طول تولید فیلم با همین عنوان کتاب ، « اسم تو » به نوبه خود خنده دار ، دلچسب و دلهره آور است زیرا به دنبال مبارزات دو جوان مصمم به حفظ یکدیگر است. « ماکوتو شینکای » پس از فارغ التحصیلی در رشتۀ ادبیات ژاپنی از دانشگاه چوو در سال ۱۹۹۶،[۲] همان سال در نیهون فالکام که یک شرکت سازندۀ بازی های ویدئویی است مشغول به کار شد و برای چند سال به عنوان طراح گرافیک[۳] فعالیت نمود.

کتاب اسم تو

ماکوتو شینکای
ماکوتو شینکای (Shinkai Makoto) با نام اصلی ماکوتو نیتسو زادهٔ ۹ فوریه ۱۹۷۳، کارگردان انیمهٔ ژاپنی است که پیشتر به طراحی گرافیک مشغول بود. او از اهالی استان ناگانو است و در دانشگاه چو در رشتۀ ادبیات ژاپنی تحصیل کرده‌است. او از دوران مدرسه به ساخت و طراحی مانگا، انیمه و رمان علاقه‌مند بوده و امروزه در چندین نقد از او با عنوان «میازاکی جدید» نام برده شده‌است.پس از فارغ‌التحصیلی در رشتۀ ادبیات ژاپنی از دانشگاه چوو در سال ۱۹۹۶، همان سال در نیهون فالکام که یک شرکت سا...
قسمت هایی از کتاب اسم تو (لذت متن)
مهم تر از همه، مسئله احیای دوباره اقتصاد است که برای تداوم پروژه بازسازی منطقه ضروری است! تنها وقتی این مسئله را محقق کردیم می توانیم به فکر برقراری جامعه ای امن و عاری از نگرانی باشیم. بنده به عنوان متصدی این پست، می خواهم به اصلاح برنامه های جامعه ای بپردازم که خودم هم بخشی از آن هستم و این فرآیند را به کمال برسانم! من این منطقه را با اشتیاقی تازه رهبری می کنم، و جامعه محلی می سازم که در آن هرکسی، از بچه ها گرفته تا شهروندان بزرگ تری که داریم، بتوانند استراحت کنند و از زندگی رضایت بخش و فعالانه خود لذت ببرند. من عزم خودم را جمع کرده ام که این رویا را به عنوان یک هدف...» واقعا سخنرانی ماهرانه است که تقریبا می تواند همه را ترغیب کند. ولی تأثیری روی من ندارد. این کارزار انتخاباتی بیش تر به درد تلویزیون می خورد نه پارکینگی که در سیطره دشت ها و کشتزارها قرار دارد. می توانم زمزمه های جمعیت را بشنوم: «این دوره بازم میامیزو میشه»، «معلومه حسابی خرج کرده»، ... این صحبت ها مرا غمگین تر می کند