کتاب یخ سیاه

The Black Ice
کد کتاب : 21805
مترجم :
شابک : 978-6001821882
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 528
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1993
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

برنده جایزه فالکون سال 1995

نامزد جایزه Hammett سال 1993

نامزد جایزه آنتونی سال 1994

معرفی کتاب یخ سیاه اثر مایکل کانلی

هری بوش، کارآگاه لس‌آنجلس، قانون اولیه پلیس را که مدت‌ها پیش آموخته بود، یادآوری می‌کند: به دنبال حقایق نباشید، بلکه به دنبال چسبی باشید که آنها را کنار هم نگه می‌دارد. به زودی هری ارتباطات بسیار خطرناکی برقرار می کند، که با یک پلیس مرده شروع می شود و منجر به یک رشته خونین قتل می شود که از بلوار هالیوود تا کوچه پس کوچه های جنوب مرز می پیچد. حالا این کهنه سرباز زخم خورده در نبرد خود را در مرکز یک بازی پیچیده و مرگبار می بیند - بازی که ممکن است قربانی بعدی و محتمل باشد. کتاب «یخ سیاه» نوشته "مایکل کانلی" با ترجمه فرناز گنجی توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر شده است.
مایکل کانلی نویسنده بیست و هشت رمان است، از جمله رمان های شماره 1 نیویورک تایمز. کتاب‌های او که شامل مجموعه‌های هری بوش و مجموعه وکیل لینکلن می‌شود، بیش از شصت میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. کانلی یک خبرنگار سابق روزنامه است که جوایز متعددی را برای روزنامه نگاری و رمان هایش دریافت کرده است و تهیه کننده اجرایی Bosch با بازی تایتوس ولیور است. او اوقات خود را در کالیفرنیا و فلوریدا می گذراند.

کتاب یخ سیاه

مایکل کانلی
مایکل کانلی، زاده ی 21 ژوئیه ی 1956، نویسنده ی اهل ایالات متحده ی آمریکا است. او در حوزه ی داستان های جنایی و رمان های اسرار آمیز، شهرت دو گانه ای دارد: اول این که در طی یک دوره ی حدودا 20 ساله، 26 کتاب به مخاطبانش ارائه کرده است که 18 جلد آن، کتاب های سریالی کارآگاه هری بوش می باشند. کتاب های کانلی به 36 زبان دنیا ترجمه شده و تا کنون بالغ بر 50 میلیون نسخه از آن ها به فروش رسیده است. دوم این که او از معدود نویسندگانی است که رکورد بیشتر از یک میلیون نسخه کتاب فروخته شده از یک جلد کتاب را دارد.
نکوداشت های کتاب یخ سیاه
Hard-bitten...complex and convincing
سخت...پیچیده و قانع کننده
San Diego Union-Tribute

Strong and sure...this novel establishes Connelly as a writer with superior talent for storytelling
قوی و مطمئن... این رمان کانلی را به عنوان نویسنده ای با استعداد برتر در داستان سرایی معرفی می کند
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب یخ سیاه (لذت متن)