کتاب لطفا این کتاب را باز کن!

Open This Little Book
کد کتاب : 22701
مترجم : میترا جهرمی
شابک : 978-2000791720
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 34
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

نامزد جایزه کتاب بوستون گلوب-هورن سال 2011

نامزد جایزه بهترین کتاب مصور گودریدز سال 2014

برنده جایزه کتاب عکس CLEL بل سال 2014

معرفی لطفا این کتاب را باز کن! اثر جسی کلاوس مایر

توی این کتاب، یه کتاب دیگه هست، که توی اون هم باز یه کتاب دیگه هست، اون کتاب رو که باز کنی، به کتابی میرسی که قراره توش قصه بامزه­ی کتابا رو بخونی.
این یه کتاب تصویریه که توی هر صفحه اش یه کتاب جدید باز می­شه که کوچیک و کوچیک تره. این کتاب برای خردسالان مناسبه که از تکرار اتفاقات و دور زدن در یک چرخه ی مشخص لذت می برن و البته می تونن با رنگ ها و حیوانات هم آشنا بشن. «سوزی لی» تصویرگر این کتاب که با کتاب های بدون متنی مثل «موج» و «آینه» شناخته می شه توی این کتاب تصویرگری متفاوتی از کارهای شناخته شده اش ارائه کرده.

کتاب لطفا این کتاب را باز کن!

جسی کلاوس مایر
اولین کتاب برنده جسی، لطفا این کتاب را باز کن!، دریافت کننده افتخار کتاب در بوستون گلوب-هورن در سال 2013 برای برتری در ادبیات کودکان بود. تصویر شده توسط سوزی لی، لطفا این کتاب را باز کن!، کالج بهترین خیابان سالانه کالج بانکی در سال 2014 بود، و بهترین کتاب تصویری سال هافینگتون در سال 2013 بود.جسی در مدیسون ، WI متولد و بزرگ شده است. دختر دو معلم، جسی تا زمانی که بتواند به خاطر آورد، داستان خواندن و نوشتن را دوست داشته است. پس از فارغ التحصیل شدن در دانشگاه ویسکانسین - مدیسون، جسی در استودیوی ا...