کتاب کتابی که آرزو می کنید والدینتان خوانده بودند

The Book You Wish Your Parents Had Read
و فرزندان شما از اینکه آن را خواندید خوشحال خواهند شد
کد کتاب : 22852
مترجم :
شابک : 978-6222540029
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 230
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 30
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

کتابی که آرزو می کنید والدینتان خوانده بودند
The Book You Wish Your Parents Had Read
و فرزندانتان از اینکه آن را خوانده اید خوشحال خواهند شد
کد کتاب : 28588
مترجم :
شابک : 978-6004613729
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 16
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتابی که آرزو می کنید والدینتان خوانده بودند اثر فلیپا پری

"فلیپا پری" از تجربه سال های زیادی که به عنوان روان درمانگر ، خاله ، همسر و مادر زندگی کرده، برای راهنمایی ما در نقش ترسناک و صریح "پدر و مادر" با تمرکز بر سال های اولیه زندگی فرزند، استفاده می کند. نظریه های حکیمانه او با مطالعات موردی از مشتریان و حکایات مربوط به روزهای تربیت فرزند خودش عجین است. هیچکدام از این موارد با حالت از خودراضیانه انجام نمی شود بلکه با لحنی صادقانه و انسانی انجام می شود.

"فلیپا پری" در "کتابی که آرزو می کنید والدینتان خوانده بودند"، توصیه های منطقی و عقلانی را برای والدین، در مورد چگونگی بهبود روابط خود با فرزندان ارائه می دهد. بیشتر این توصیه ها برای متخصصانی که با کودکان کار می کنند آشنا خواهد بود. با داشتن مطالب و ایده های بسیار سهل الوصول در مورد چگونگی بهبود زندگی در خانه و شادتر کردن آن به شکلی قابل توجه تر، درک کتاب آسان است. "فلیپا پری" لزوما تأکید بیشتری بر والدینی دارد که تلاش می کنند خود و ماهیت پرورش و بزرگ شدن خود را بفهمند ، که اغلب تأثیر عمده ای بر نحوه ی پرورش فرزنداشان خواهد داشت. کلید همه چیز ارتباطات است و توصیه های مربوطه در مورد چگونگی رفتارها و الگوهای مشکل ساز ، نیاز به پذیرش اشتباهات و حمایت از کودکان به روش های مثبت ارائه می شود. گسترش و تغییر دیدگاه ها در موقعیت ها و درک دیدگاه کودک فرصت هایی را برای روابط بهتر والدین و کودک فراهم می کند. "کتابی که آرزو می کنید والدینتان خوانده بودند" یک کتاب عالی برای والدین با توصیه های مفید در مورد چگونگی بهبود زندگی خانوادگی است.

کتاب کتابی که آرزو می کنید والدینتان خوانده بودند

فلیپا پری
فیلیپا پری (متولد 1957) یک روان درمانگر و نویسنده انگلیسی است.فیلیپا پری در وارینگتون لنکشایر متولد شد.
نکوداشت های کتابی که آرزو می کنید والدینتان خوانده بودند
A beautifully comprehensive look at what it might mean to be a sane and emotionally intelligent parent...hugely warm, wise, hopeful and encouraging.
نگاهی کاملا جامع به معنای داشتن والدین عاقل و با هوش عاطفی بالا ... بسیار گرم ، خردمندانه ، سرشار از امید و تشویق کننده.
Alain de Botton, author of How Proust Can Change Your Life

It's never too early or too late to improve the relationship with your children, and, as the title suggests, they'll be glad you did.
هرگز برای بهبود روابط با فرزندانتان خیلی زود یا دیر نیست ، و همانطورکه از عنوان برداشت می شود ، آنها خوشحال خواهند شد که این کار را انجام داده اید.
Booklist Booklist

Accessible, compassionate.
سهل الوصول ، دلسوزانه.
Bookpage Bookpage

قسمت هایی از کتابی که آرزو می کنید والدینتان خوانده بودند (لذت متن)
ممکن است درست ترین کار به نظر برسد. ممکن است تلاش برای تحقیر کردن، قضاوت کردن، منحرف کردن یا سرزنش کردن احساساتشان کار درستی به نظر برسد. ما نمی خواهیم کسی که دوستش داریم ناراحت باشد و نیز نمی خواهیم با آغوش باز پذیرای ناراحتی یا خشمشان باشیم، ناراحتی و خشمی که ممکن است برای ما خطرناک و نگران کننده باشد؛ انگار که ما به نوعی این احساسات را تقویت می کنیم، اما وقتی احساسات را نمی پذیریم، آن ها ناپدید نمی شوند. فقط در جایی پنهان می شوند؛ جایی که در آن بدتر می شوند و بعدا در زندگی مشکل ایجاد می کنند. به این فکر کنید: وقتی صدایتان شنیده نمی شود، چه زمانی باید با بلندترین صدا فریاد بزنید؟ احساسات باید شنیده شوند. من نمی خواهم شما به خاطر نحوه ی واکنش نشان دادنتان به احساسات فرزندتان در گذشته احساس بدی داشته باشید، اما می خواهم تأکید کنم درک کردن و جدی گرفتن و تأیید احساسات فرزندتان چقدر مهم است. شایع ترین علت افسردگی بزرگ سالان اتفاقی که در حال حاضر برایشان می افتد نیست، بلکه این است که در کودکی در رابطه شان با پدر و مادر یاد نگرفته اند چطور آرام شوند. اگر به فردی به جای اینکه درک شود و آرام شود گفته شده باشد که احساسش را رها کند یا اینکه از شدت گریه به خواب رفته باشد یا او را با خشمش تنها گذاشته باشند، ظرفیتش برای تحمل احساسات ناخوشایند یا دردناک کم تر و کم تر می شود، در حالی که ناسازگاری های عاطفی بیشتر و بیشتر می شوند و توانایی شان برای تحمل آن احساسات افول می کند.