کتاب پست مدرنیزم

Postmodernism for Beginners
کد کتاب : 23504
مترجم :
شابک : 978-9646994083
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 170
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پست مدرنیزم اثر جیمز ان پاول

اگر شما هم مثل اکثر مردم هستید، یعنی مطمئن نیستید که پست مدرنیسم چیست، و اگر در خوانده های خود در خصوص این مکتب شک کرده اید، حتما کتاب حاضر را به شما پیشنهاد میکنیم.
علاوه بر آنچه که چند منتقد بداخلاق ادعا می کنند، پست مدرنیسم یک دسته بازی فکری بی معنی نیست. برعکس، این واکنشی است به عمیق ترین بحران معنوی و فلسفی عصر ما - شکست روشنگری.

جیم پاول این موضع را اتخاذ می کند که پست مدرنیسم مجموعه ای از «نقشه ها» است که به مردم کمک می کند راه خود را در دنیای در حال تغییر پیدا کنند. پست مدرنیسم برای مبتدیان شامل افکار فوکو در مورد قدرت و دانش، جیمسون در نقشه برداری پست مدرن، بودریار در مورد رسانه، هاروی در مورد فشرده سازی زمان و مکان، دریدا در مورد ساختارشکنی و دلوز و گاتاری در مورد ریزوم است. این کتاب همچنین در مورد مصنوعات پست مدرن مانند مدونا، سایبرپانک، بوم‌شناسی بودایی و تله‌دیلدونیک بحث می‌کند.

کتاب پست مدرنیزم

جیمز ان پاول
جیم پاول (متولد 20 فوریه 1946) در سانتا باربارا ، کالیفرنیا زندگی می کند و در آنجا از گشت و گذار، نوشتن، نوازندگی پیانو و نقاشی لذت می برد. وی همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات انگلیسی است و پایان نامه ای در مورد رابطه مارک تواین با رودخانه می سی سی پی نوشت.