کتاب 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه های اجتماعی

500 Social Media Marketing Tips Essential Advice Hints and Strategy
کد کتاب : 50756
مترجم : حامی غفاری
شابک : 978-6006466323
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

500 نکته بازاریابی در شبکه های اجتماعی
500 Social Media Marketing Tips Essential Advice Hints and Strategy
(راهبردها توصیه ها و نکات ضروری برای فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام، پینترست، لینکدین، یوتیوب، اسنپ چت)
کد کتاب : 23935
مترجم :
شابک : 978-6002535559
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 334
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب 500 نکته بازاریابی در شبکه های اجتماعی اثر اندرو مکارتی

کتاب « 500 نکته بازاریابی در شبکه های اجتماعی » به روش بازاریابی در رسانه های اجتماعی جهت دست یابی به موفقیت تجاری می پردازد . اگر تمام تلاش های خود را برای گرفتن لایک ، نظر و کلیک را ، تاکنون بی نتیجه می دانید .ا حساس غرق شدن دارید یا حتی نمی دانید از کجا شروع کنید؟ این کتاب به شما کمک خواهد کرد . کلید موفقیت در رسانه های اجتماعی ایجاد یک برنامه بازاریابی رسانه ای اجتماعی قوی و مداوم است ، این برنامه شامل ایده هایی است که باعث افزایش آگاهی نسبت به برند شما می شود ، مشتریان وفادار را جذب می کند و به شما در رسیدن به اهداف تجاری تان کمک می کند ،کارهایی مانند افزایش ترافیک وب سایت ، ارائه خدمات به مشتریان برتر یا حراجی ها . و این موارد چیزهایی است که شما در « 500 نکته بازاریابی در شبکه های اجتماعی » یاد خواهید گرفت . این کتاب راهنمای شما برای موفقیت در رسانه های اجتماعی برای تجارت است ، که شامل صدها استراتژی عملی برای موفقیت در فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام ، پینترست ، یوتیوب ، اسنپ چت و موارد دیگر می شود! هدف این کتاب ساده است، نویسنده به شما نشان می دهد که چگونه می توانید استراتژی موفقیت آمیز بازاریابی رسانه های اجتماعی را برای کسب و کار خود به کار بگیرید و رشد دهید.

کتاب 500 نکته بازاریابی در شبکه های اجتماعی

اندرو مکارتی
اندرو مكارتي (Andrew Macarthy) یک وبلاگ نویس و استراتژیست رسانه های اجتماعی است. کتاب شماره 1 او پرفروش کتاب بازاریابی وب، 500 نکته در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی، به هزاران مشاغل با توصیه های ساده و کاربردی کمک کرده است تا فعالیت رسانه های اجتماعی خود را بهینه کرده و از فرصت های بازاریابی بخش استفاده کنند.
دسته بندی های کتاب 500 نکته بازاریابی در شبکه های اجتماعی
نکوداشت های کتاب 500 نکته بازاریابی در شبکه های اجتماعی
"Great guide for anyone looking to grow their audience or customer base."
"راهنمای عالی برای هر کسی که به دنبال افزایش مخاطبان یا مشتری خود باشد."
Sherry R

"Don't waste your money doing anything with marketing on social media until you have read this book."
"تا زمانی که این کتاب را نخوانده اید، پول خود را برای انجام هیچ کاری در ارتباط با بازاریابی در رسانه های اجتماعی هدر ندهید."
Brian J. Candy

قسمت هایی از کتاب 500 نکته بازاریابی در شبکه های اجتماعی (لذت متن)
فشار همتایان، حکایات موفقیت در رسانه ها و گزافه پردازی فراگیر و جامع، امروزه به صاحبان کسب وکار اعلام می کند که حضور داشتن در رسانه های اجتماعی ضروری است. و این بدین معنی نیست کسب وکاری بدون استفاده از شبکه های اجتماعی نمی تواند موفق شود، اما قطعا هزاران فرصت برای ساخت و رشد را از دست خواهند داد. در حالی که، یکی از بزرگترین اشتباهاتی که یک نشان تجاری می تواند مرتکب شود، وارد شدن در بازاریابی از طریق رسانه های جمعی بدون راه حل واقعی از آن چیزی است که می خواهند در ارتباط با آن انجام دهند، این تنها یک امید واهی است که اگر تنها به سادگی فعال بودن در چند سایت اجتماعی را شروع کنند، این کار به نحوی آنها را ثروتمند می سازد. اگرچه این امکان وجود دارد که واقعا موفق شوید، در بیشتر موارد، این نوع رویکرد برنامه ریزی نشده، به هدف گذاری غیرواقعی، نتایج ناچیز، اتلاف زمان زیادی و سرانجام یک روش شکست خورده می انجامد که شما را کاملا از بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی مأیوس می کند.