کتاب قوانین مغز

Brain Rules
برای بقا و موفقیت در محیط خانه ، کار و تحصیل
کد کتاب : 24091
مترجم :
شابک : 978-6009540891
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 356
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب قوانین مغز اثر جان مدینا

به راستی آموزش در انسان چگونه انجام می پذیرد؟ خواب و همین طور فشارهای روانی چه تاثیری بر مغز ما می گذارند؟ چرا انجام چند فعالیت هم زمان با هم برای آدمی تنها یک آرزوست؟ چرا مطالب آموخته شده را به راحتی از یاد می بریم؟ و به چه علت تکرار اطلاعات تازه درک شده از اهمیت بسیاری برخوردار است؟ آیا حقیقت دارد مردان و زنان مغزهای متفاوت از یکدیگر دارند؟
جان مدینا، محقق و زیست شناس مولکولی و مدیر تحقیقات آموزش علمی در دانشگاه پاسیفیک سیاتل آمریکا، حاصل سال ها تلاش خود را دربارۀ اینکه شناخت و دانش ما از مغز تا چه حد می تواند بر شیوۀ تربیت ما بر کودکانمان، عملکرد کاری ما در محیط کار و بر نحوۀ یادگیر فرزندانمان در محیط آموزش و مدرسه تاثیرگذار باشد، با زبانی روشن و البته دقیق با خواننده در میان می گذارد.

کتاب قوانین مغز

جان مدینا
جان مدینا بیولوژیستِ مولکولی مغز کودکان است که به تحقیق در ایزولاسیون (جدا کردن یک ژن از سایر ژن‌ها) و کاراکتریزاسیون (کشف مشخصات و خصوصیات اصلی آن ژن) در فرایند رشد مغز انسان و تأثیر ژن‌ها در ایجاد اختلالات روانی علاقهٔ حرفه‌ای خاصی دارد. مدینا بیشتر عمر حرفه‌ای خود را به عنوان مشاور تحقیقِ تحلیلگر مشغول انجام وظیفه بوده است و موضوعات تحقیقاتی او بیشتر دربارهٔ سلامت روانی بوده‌اند.او مدیرِ مؤسس انستیتوی تحقیقاتی تالاریس بودهاست. این انستیتو از محققان فعالی مثل پاتریش...