کتاب ببر در تور

Babr Dar Tour
(سطح 1: کلاس اولی، کتاب اولی 2)
کد کتاب : 24422
شابک : 978-6003538269
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب ببر در تور اثر آتوسا صالحی

"ببر در تور" کتابی است برای گروه سنی کودک که "آتوسا صالحی" به رشته ی تحریر درآورده و "ویدا کریمی"، تصویرگر آن بوده است. این کتاب که متعلق به مجموعه ی "کلاس اولی کتاب اولی" نشر افق است، در رده ی کتاب های آموزشی کودک قرار می گیرد. "ببر در تور" کتابی از سطح یک این مجموعه است که نوشتار آن براساس دروس اول تا پنجم کتاب فارسی اول دبستان صورت گرفته است.
آیا مایل هستید که کودک کلاس اولی شما لذت بی نظیر کتاب خواندن را در چهارچوب سنی خودش تجربه کند؟ پس این فرصت درخشان را از دست ندهید و کتاب "ببر در تور" از "آتوسا صالحی" را که جهت همین کار طراحی شده، به فرزند دلبندتان هدیه دهید. اول دبستان، شروع فرآیند یادگیری تخصصی برای کودکان است اما تکیه بر دروس این پایه و کتاب های درسی، چندان به کتابخوان شدن کودک کمکی نخواهد کرد. یکی از کارهایی که سبب می شود تا حروف الفبا بیشتر برای کلاس اولی ها جا بیفتد، خواندن داستان است. کتاب های مجموعه ی "کلاس اولی کتاب اولی" براساس حروفی به نگارش درآمده اند که درس به درس به کلاس اولی ها آموزش داده می شود. به این ترتیب با در اختیار داشتن این ابزار مهم آموزشی، کودک می تواند همگام با آموزش حروف در مدرسه، داستان مربوط به آن حرف را بخواند و از ابتدا لذت مطالعه و کسب سواد را تجربه کند. در پایان کتاب فعالیت ها و جمله های طولانی تری آمده که دایره ی لغات کودک را وسعت می بخشد.
خواندن کتاب "ببر در تور" نه تنها به آشنایی بهتر و بیشتر کودک با حروف الفبا کمک می کند، بلکه اعتماد به نفس او را نیز بالا برده و فرایند مطالعه و خوانش مستقل را تسریع می کند.

کتاب ببر در تور

آتوسا صالحی
آتوسا صالحی، شاعر، نویسنده ، مترجم و ویراستار ادبیات کودکان و نوجوانان است.آتوسا صالحی شاعر، نویسنده ، مترجم و ویراستار کتاب‌های کودکان و نوجوانان، سال ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. او از سال ۱۳۶۹ فعالیت حرفه‌ای خود را با مجله سروش نوجوان آغاز کرد و بعدها با نشریه‌هایی چون مجله همشهری، هفته‌نامه و روزنامه آفتابگردان، روزنامه شرق و ایران همکاری کرد.صالحی فعاليت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۶۹ با سردبیری مجله در مجله‌‌ی سروش نوجوان آغاز کرد و بعدها با نشریه‌هایی ...
قسمت هایی از کتاب ببر در تور (لذت متن)
سوسمار! سوسمار! سارا با سوسمار دوست بود. سوسمار آمد.