کتاب تاریخ ترسناک جهان

The Horrible History of the World
  • 15 % تخفیف
    195,000 | 165,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 24605
مترجم :
شابک : 978-6003533813
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب تاریخ ترسناک جهان اثر تری دیری

تری دیری داستان ترسناک اما جذاب انسانها را ارائه می دهد ، از نئاندرتالهای گرفته تا سربازان نوجوان وحشت زده در قرن بیستم - همه آنها در کتاب تاریخ ترسناک جهان جای گرفته اند.
این کتاب به نبردهای ناخوشایند در "قوانین وحشتناک تاریخ جنگ" ورود کرده است. خوانندگان می توانند با پنجاه نفر از شرورترین افراد تمام دوران در این کتاب دیدار کنند. آیا به راستی تاریخ چیز وحشتناکی است؟
تری دیری نویسنده کتاب تاریخ ترسناک جهان در سال 1946 در ساندرلند انگلیس متولد شد و هم اکنون در شهرستان دورهام ، در شمال شرقی انگلیس زندگی می کند.
پدر تری (بیلی) در هندون ، ساندرلند قصاب بود و مادرش (فردا) مدیر یک فروشگاه لباس بود. وی سالها در کودکی در قصابی پدرش کار کرد. این کار برای او بهتر از مدرسه ای بود که توسط معلمان منفور خود مورد ضرب و شتم ، آزار و اذیت قرار می گرفت.

تری کار خود را به عنوان بازیگر حرفه ای در سال 1972 و هنگامی که به تئاتر پویز در میانه ولز پیوست ، آغاز کرد. او همچنین به عنوان مدیر تئاتر ، مدیر موزه ، معلم نمایش ، مجری تلویزیون کار کرده است.

او در سال 2000 در دانشگاه ساندرلند مدرک دکتری دریافت کرد و سفیر شهر زادگاهش ساندرلند است. در سال 2011 وی برای رمان "نور را خاموش کن" برنده جایزه کتاب شفیلد چیلدرتن شد - کتابی که در سال 2012 نیز نامزد مدال معتبر کارنگی بود.

کتاب تاریخ ترسناک جهان

تری دیری
ترنس ویلیام "تری" دیری (William Terence "Terry" Deary) (متولد ۴ مارس ۱۹۴۶) نویسنده کودکان بریتانیا با بیش از ۲۰۰ کتاب است. آثار او بیش از ۲۵ میلیون نسخه منتشر شده و به بیش از چهل زبان ترجمه شده‌است. در سال ۲۰۱۲ او به عنوان دهمین نویسنده‌ای که کتاب‌هایشان بیشتر در کتابخانه‌های بریتانیا امانت گرفته شده‌است، شناخته شد.تری دیری در سال ۱۹۴۶ در ساندرلند انگلستان متولد شد. پدر او در محله هندون، که محله‌ای فقیرنشین در این شهر است، در یک مغازه قصابی کار می‌کرد. مادرش...
قسمت هایی از کتاب تاریخ ترسناک جهان (لذت متن)
در یونان باستان برای قربانی کردن حیوان باید موافقتش را جلب می کردند. برای همین کاهن می پرسید: «دوست داری قربانی شوی؟» بعد هم مشتی آب روی سر حیوان می پاشید. معمولا حیوان برای اینکه آب را از سرش پاک کند سرش را بالا و پایین می برد، طوری که انگار می گفت: «آره رفیق، اون ساطور رو بردار و کارم رو بساز!»

انسانها وقتی نان پختن را یاد گرفتند، شروع کردند به کاشتن ذرت؛ البته در خاورمیانه، حدود ۸۰۰۰ سال پیش از میلاد. انسان ها حالا دیگر نیازی نداشتند که دنبال حیوانات بیچاره بکنند و آنها را بکشند و بخورند. حالا دیگر می توانست تاریک جا مستقر شوند. ا) فقط تقریبا همان موقعهم بود که انسان های اولیه کالا خیلی وحشتناک تری را یاد و گرفتند که هنوز هم از آن دست برنمی دارند..