کتاب اوج

Peak
اسراری از علم نوین تبحر
کد کتاب : 76984
مترجم :
شابک : 978-6226202817
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 270
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

قله
Peak: Secrets from the New Science of Expertise
رمز گشایی از تحقیقات جدید برای متخصص شدن در هر کاری (ثروتمندان خودساخته)
کد کتاب : 25455
مترجم :
شابک : 978-6008913429
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 354
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب قله اثر اندرس اریکسون

کتاب قله با عنوان اضافه ی رمزگشایی از تحقیقات جدید برای متخصص شدن در هر کاری (ثروتمندان خود ساخته) اثری است در باب دستیابی به موفقیت با نثری قوی و با پایه های علمی موثق به قلم اندرس اریکسون که نشان می دهد چطور در کارهایی که برایمان از اهمیت ویژه برخوردارند، بهتر عمل کنیم. هر آنکه تمایل دارد در هر امری بهتر شود و ارتقا پیدا کند، مخاطب کتاب قله است و یکی از مزیت های کتاب این است که صرفا نظریاتی از سوی نویسنده نبوده و اریکسون با تکیه بر پژوهش های متمرکز بر اتفاقات جهان حقیقی این اثر را به نگارش درآورده است. او در این کتاب همه چیز را با جزییات توضیح می دهد و با ذکر مثال های بی شمار، خیال مخاطب را از بابت اینکه می تواند این اصول را در زندگی و کارهای روزمره اش پیاده کند، راحت می سازد.
اندرس اریکسون مطالعه ی زندگی قهرمانان شطرنج، نوازندگان مجرب ویولن، ستارگان ورزشی و دیگر افراد موفق را تبدیل به حرفه ای برای خود نموده و حاصل سه دهه تحقیق و پژوهش را که بر هر نظریه ی افسانه ای خط بطلان می کشد، در کتاب قله، خلاصه کرده است. این اثر از استراتژی های یادگیری قدرتمندی رونمایی می کند که از اساس با طرز تفکر سنتی مردم درباره ی کسب یک توانایی جدید متفاوت است. چه بخواهید در کارتان برجسته و متمایز باشید، چه به دنبال ارتقای توانایی های ورزشی یا موسیقیایی خود باشید یا حتی اگر به دنبال کمک به فرزندتان برای دستیابی به اهداف آکادمیک و تحصیلی اش باشید، روش های انقلابی اریکسون در کتاب قله به شما کمک می کند تا تقریبا هر مهارتی را که برایتان حائز اهمیت است ارتقا ببخشید.

کتاب قله

نکوداشت های کتاب قله
This is an empowering, encouraging work that will challenge readers to reach for excellence.
این کتابی قدرت بخش و تشویق کننده است که خوانندگان را برای رسیدن به برتری به چالش می کشد.
Publishers Weekly Publishers Weekly

[Ericsson] makes a strong case that success in today’s world requires a focus on practical performance, not just the accumulation of information. Especially informative for parents and educators in preparing children for the challenges ahead.
اریکسون در این کتاب قویا اظهار می دارد که موفقیت در جهان امروز نیازمند علمکردی متمرکز و کاربردی است و تنها از طریق انباشتن اطلاعات به دست نمی آید. این کتاب خصوصا برای والدین و مربیانی که فرزندان را برای چالش های پیش رو آماده می کنند، حاوی اطلاعات جامعی خواهد بود.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب قله (لذت متن)
لعنــت بــه کلمــه ی اســتعداد! در بیــش از پانصد ســمینار و ســخنرانی کــه در نقــاط مختلــف کشــورمان برگــزار کــرده ام، بارهــا ایــن کلمــه را شــنیده ام و بــه جــرات می گویــم کــه تقریبــا هرچــه انســان های معمولــی بابــت معمولی بــودن زندگی شــان می کشــند، زیــر ســر ایــن کلمــه اســت! متاســفانه اکثــر افــراد بــدون این کــه اطلاعــی داشــته باشــند اســتعداد به صــورت علمــی چیســت بــا گفتــن اســتعدادش را نــدارم، خودشــان را راحــت می کننــد و تمــام! همــه ی ایــن مشــکلات و بی اطلاعی هــا باعــث شــد کــه تصمیــم بگیــرم به صــورت کامــلا علمــی ایــن موضــوع را بــه مخاطبــان فارســی زبان معرفــی کنــم و چــه کتابــی بهتــر از کتــاب قلــه! کتــاب قلــه مبتنــی بــر تحقیقــات علمــی بــه شــما خواهــد گفــت کــه بــرای این کــه اســتعداد واقعــی خــود را «بســازید»، بایــد چــه کار کنیــد و چطــور بــا تمریــن آگاهانــه کارهایــی را انجــام بدهیــد کــه از زندگــی خــود حداکثــر بهــره را ببریــد.