کتاب زنانی که از ریشه می رویند

If Women Rose Rooted
کد کتاب : 25590
مترجم :
شابک : 978-9644044496
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 354
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب زنانی که از ریشه می رویند اثر شارون بلکی

شارون بلکی 30 ساله بود که خود را در پارکینگ اتومبیل شرکت چند ملیتی محل کار خود در حال گریه کردن یافت و به این فکر می کرد که آیا این یک فشار عصبی است؟ جایی در امتداد خط ، او فهمید که خودش را گم کرده است - و بنابراین سفر طولانی خود را به سمت اصالت ، جایی که در آن ریشه داشت و محلی که بدان تعلق داشت آغاز کرد.
در این کتاب خارق العاده افسانه ها ، خاطرات و مربیان مدرن (از طراحان لباس تا وکلا) ، بلکی ما را با ویرانه فرهنگ غربی ، سرکوب زنان و ویرانی سیاره مان روبرو می کند. او جسورانه این چالش را نامگذاری می کند: تصویرسازی مجدد از جایگاه زنان در جهان ، و برخاستن ، که ریشه ای محکم در مناظر بومی ما دارد و داستان ها و حکمت های قدرتمند سلتیک که از آنها برخاسته است.
سفری قهرمانانه و دشوار برای هر زنی که در دنیای طبیعی الهام و آرامش می یابد.
ماندا اسکات ، نویسنده ی کتاب بودیکا و در آتشدر مورد کتاب زنانی که از ریشه می رویند نوشته است:
"من این کتاب را دوست دارم. به راستی ، در عمیق ترین و نشاط آورترین حالت بر مخاطب تاثیر می گذارد. این یک سرود برای همه ما است ، یک کتاب ضروری ، مهمترین کتاب در دوره های اخیر. من صمیمانه امیدوارم این کتاب به هر زنی که می تواند بخواند داده شود و او وقت و فضای لازم برای خواندن آن را داشته باشد. "

کتاب زنانی که از ریشه می رویند

شارون بلکی
دکتر شارون بلکی یک نویسنده برنده جایزه و معلم شناخته شده بین المللی در زمینه ی روانشناسی ، اسطوره شناسی و بوم شناسی است. کتاب ها ، دوره ها ، سخنرانی ها و کارگاه های بسیار تحسین شده او بر توسعه تخیل اسطوره ای و ارتباط آن با اسطوره های بومی ، افسانه ها و سنت های عامیانه و مشکلات شخصی ، اجتماعی و محیطی که امروز با آن روبرو هستیم ، متمرکز شده است.