کتاب پیام فوری از مادر زمین

Urgent Message from Mother
زنان را گردآورید دنیا را نجات دهید
کد کتاب : 28676
مترجم :
شابک : 978-9641941217
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 23 اردیبهشت

معرفی کتاب پیام فوری از مادر زمین اثر جین شینودا بولن

زمین خانه ماست به حرف مادرت گوش کن، او صدا می‌زند. پیام فوری مادر فراخوانی برای اقدام برای همه زنان جهان است. برای جمع کردن زنان اجازه نگیرید. کاری را که مردان و یا تک تک زنان نمی توانند انجام دهند، زنان با هم انجام می دهند.
دور هم جمع شدن زنان می تواند نقطه عطف ایجاد کند. "مادر" مادر زمین، غریزه مادر، کهن الگوی مادر، الهه مادر، مادر زمین - مونث مقدس، الهه، گایا است. زنان به‌عنوان یک جنسیت دارای ویژگی‌ها و اولویت‌هایی هستند که جهان برای معکوس کردن نابودی سیاره ما توسط مرد، خشونتی که به کودکان آسیب می‌زند، و چرخه‌های درگیری و جنگ‌های برادرکشی به آنها نیاز دارد. وقتی زنان در کنار هم قوی هستند، زنان می توانند به شدت از آنچه ما دوست داریم محافظت کنند.» بولن توضیح می دهد که جوامع و حتی گونه ها، زمانی که به نقطه اوج می رسند، می توانند دچار تکامل سریع شوند. ما آموخته‌ایم که زنان در گروه‌هایی دور هم جمع می‌شوند و حقیقت زندگی‌شان را می‌گویند می‌توانند دنیا را تغییر دهند». اکنون زمان رهبری زنان است. ترکیب منحصر به فرد ژان شینودا بولن از تفکر رویایی و روش عملی به دنبال تقویت قدرت زنانی است که با هم به منظور نجات دنیای ما عمل می کنند. بولن درس‌هایی را که می‌توانیم از جنبش زنان بیاموزیم، ترسیم می‌کند، از روان‌شناسی یونگ و امر مقدس زنانه استفاده می‌کند، و نمونه‌های قدرتمندی از گرد هم آمدن زنان در سراسر جهان برای ایجاد تأثیر قابل‌توجه ارائه می‌کند. آثار زندگی ژان شینودا بولن، که شامل بینش‌های الهام‌گرفته از یونگ او در تائو روان‌شناسی، پرفروش‌ترین الهه‌های او در هر زن، کرون‌ها ناله نمی‌کنند، و دایره میلیونی است، در این کتاب به موقع، پیام فوری از مادر، به اوج خود می‌رسد.

کتاب پیام فوری از مادر زمین

جین شینودا بولن
جین شینودا بولن روانپزشک و نویسنده آمریکایی است. او کتاب‌های متعددی در زمینه‌ی روانشناسی کهن الگویی نوشته است. معروفترین کتاب‌های او «خدابانوان درون زنان» و «خدایان درون مردان» با عناوین «نمادهای اسطوره‌ای و روانشناسی زنان» و «نمادهای اسطوره‌ای و روانشناسی مردان» و« زنان اسطوره ای،نمادهای اسطوره ای و روانشناسی زنان در دوران کمال » به فارسی برگردانده شده‌اند.
قسمت هایی از کتاب پیام فوری از مادر زمین (لذت متن)
«جلسهٔ رهبران ابتکار عمل صلح زنان مذهبی و معنوی در سال ۲۰۰۲ در شهر ژنو تشکیل شد و من هم در آن شرکت کردم، جلسهٔ تاریخی مهمی بود که صدها نماینده در آن حضور داشتند. جلسهٔ بین المللی بی سابقه ای بود که در شروع قرن بیست و یکم با پشتیبانی سازمان ملل ترتیب داده شده بود و استعدادهای بالقوه رهبران زن مذهبی و معنوی را به رسمیت شناخت و حضور زنان رابرای پیشبرد صلح ضروری دانست. در این کنفرانس جایزهٔ صلح گاندی (که قبلا به کوفی عنان، نلسون ماندلا و جین گودال داده شده بود) به آما، رهبر معنوی از هندوستان اهدا شد که درغرب به معلم مذهبی با آغوش باز شهرت دارد. آما در سخنرانی خود هنگام دریافت جایزه گفت: «زنان به خاطر قدرت مادر شدن می توانند تمام جهان را تحت تاثیر خود قرار دهند. عشق مادرانه ای که در زنان شکفته می شود نه تنها شامل کودکان خود می شود بلکه همه موجودات از مردم گرفته تا حیوانات، سنگ ها و رودخانه ها را نیز در برمی گیرد.» تعریفی که آما از مادر بودن ارائه داد تعریف گویایی است از صورت نوعی مادر. او می گفت: «مادر بودن فقط به زنانی که فرزندی به دنیا می آورند محدود نمی شود بلکه اصلی ذاتی است که در زن و مرد وجود دارد و بیشتر نگرشی ذهنی است. مادر بودن یعنی عشق و این عشق نفس یا جوهر زندگی است». صورت نوعی مادر، دلواپسی مادرانه و توصیف آما از مادر بودن همگی مترادف هم هستند. تا زمانی که دغذغهٔ مادرانه صدای رسای خود را در مورد صلح و امنیت به گوش عموم نرساند، روال جهان به منظور کنترل و اعمال قدرت که جزو اهداف پدرسالاری است تغییر نخواهد کرد. بعضی موارد ممکن است تغییر یابد ولی انگیزه باقی می ماند. روال حاکم بر جهان بدین منوال است که رهبران سلطه جو برای عموم تعیین تکلیف می کنند. مردان از آنها اطاعت می کنند و زنان از مردان و زنان به امور خانه و فرزندان رسیدگی می کنند. از نظر پدرسالاری این روال طبیعی است و جنگ نیز ابزار موثری برای به دست آوردن قدرت می باشد.»