کتاب کبوتر باید حمام کند!

The Pigeon Needs a Bath!
کد کتاب : 26616
مترجم :
شابک : 978-6000102760
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

برنده جایزه بهترین کتاب مصور گودریدز سال 2014

معرفی کتاب کبوتر باید حمام کند! اثر مو ویلمز

داستان ما از آنجا شروع می شود که یک کبوتر با حوله و کلاه حمام ظاهر می شود. ما باید کمک کنیم چرا که: کبوتر نیاز به حمام دارد اما خودش ابدا این را قبول ندارد. کبوتر مخالف است و الگوی آشنای خود را از مقاومت، ایستادگی و بهانه‌جویی آغاز می‌کند، اما حتی مگس‌هایی که او را احاطه کرده‌اند، نمی‌توانند کثیفی را تحمل کنند. در نهایت، کبوتر آیا مجبور می شود که تسلیم شود؟
جزئیاتی که طرفداران انتظار دارند همگی وجود دارند، از نقاشی‌های ساده و رسا بر روی زمین‌های خالی (اگرچه پس‌زمینه‌های پاستلی معمولی با رنگ‌های قهوه‌ای و خاکستری گل آلود جایگزین شده‌اند) تا صفحات پایانی کتاب همه سرشار از تصاویر زیبا، جذاب و پر جزئیات هستند.
بسیاری از پیروان کبوتر از این آخرین پیشنهاد بسیار خوشحال خواهند شد، در حالی که والدینی که بچه هایی دارند که به راحتی راضی به حمام رفتن نمی شوند از تأیید مخفیانه ی آن استقبال خواهند کرد.

کتاب کبوتر باید حمام کند!

مو ویلمز
مو ویلمز، زاده ی 11 فوریه ی 1968، نویسنده، انیماتور، صداپیشه و تصویرساز آمریکایی است.ویلمز در حومه ی شهر شیکاگو به دنیا آمد و در نیواورلینز بزرگ شد. او تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشکده ی هنر دانشگاه نیویورک گذراند و در سال 1997 با چریل کمپ ازدواج کرد. مو ویلمز اکنون به همراه خانواده اش در نورث همپتون ماساچوست زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب کبوتر باید حمام کند!
Brilliantly simple...­hilarious
درخشان و خنده دار.
Horn Book Horn Book

Willems's hilariously expressive illustrations and engaging text are cinematic in their interplay.
تصویرسازی های خنده دار و متن جذاب ویلمز در تعامل خود سینمایی هستند.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب کبوتر باید حمام کند! (لذت متن)