کتاب ماجراهای باورنکردنی پروفسور برانشتام

The Incredible Adventures of Professor Branestawm
کد کتاب : 27030
مترجم :
شابک : 978-6000103330
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1933
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ماجراهای باورنکردنی پروفسور برانشتام اثر نورمن هانتر

در دنیا، دانشمندان بزرگی بوده اند که کارهای بزرگی هم کرده اند، اما شاید هیچ کدام از کارهای آنان قابل مقایسه با اختراعات عجیب و غریب پروفسور برانشتام نباشد.
این پروفسور با آن شلوار معمولی و کت ساده ای که به جای دکمه، سنجاق قفلی داشت، با سر بزرگ تاس که مثل آینه برق می زد و عینک های متعددش، بسیار باهوش، اما کمی کم حافظه بود و معمولا در هر اختراعی نکته ی کوچکی را فراموش می کرد و به این دلیل، هربار اختراعش چیز دیگری از آب درمی آمد و ماجرایی تازه می آفرید.
این کتاب، ترجمه ی یکی از مجموعه ی کتاب های شاد و خواندنی «نورمن هانتر» نویسنده انگلیسی است که همواره مورد علاقه ی کودکان و نوجوانان سراسر جهان بوده است.

کتاب ماجراهای باورنکردنی پروفسور برانشتام

نورمن هانتر
نورمن جورج لوریمر هانتر (Norman George Lorimer Hunter) (زاده ۲۳ نوامبر ۱۸۹۹ - مرگ در ۲۳ فوریه ۱۹۹۵) نویسنده کتاب‌های کودکان انگلیسی است که بیشتر به دلیل شخصیت پروفسور برانشتام در کتاب‌هایش شناخته می‌شود.هانتر در 23 نوامبر 1899 در سیدن ، انگلیس متولد شد. او در مدرسه پسرانه بکنام (که بعدها به عنوان مدرسه بکنام و پن پن گرامر و سپس مدرسه لانگلی پارک برای پسران شناخته شد) شرکت کرد. وی مدرسه را ترک کرد تا داوطلب شود برای خدمت در تفنگ های ایرلند لندن در جنگ جهانی اول.