کتاب فرزند زمان خویشتن باش

Farzand-e Zaman-e Khishtan Bash
کد کتاب : 27364
شابک : 978-9644322792
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب فرزند زمان خویشتن باش اثر غلامرضا امامی

"فرزند زمان خویشتن باش کاری است که غلامرضا امامی خلق کرده و در این اثر، جملات کوتاهی پر از حکمت و دانش امیرالمومنین علیه السلام را به تصویر کشیده است، این جملات بر مختلف مسائل زندگی تاثیرگذارند و به راه یافتگان در جستجوی کمال و تعالی راهنمایی می‌کنند. ترجمه توانمندانه و نقشها و تذهیب‌های زیبای کتاب به جذابیت این مجموعه افزوده و آن را برای خوانندگان دلنشین‌تر کرده است. این اثر توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده و به دسترس علاقه‌مندان به افکار کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، که در سال ۱۳۴۴ تأسیس شد، بزرگترین شبکه کتابخانه‌های مخصوص کودکان و نوجوانان را در اختیار دارد و به عنوان یکی از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتب کودکان شناخته می‌شود. این سازمان به جز کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم، بازی‌های آموزشی و موسیقی برای کودکان تولید و ارائه می‌دهد."

کتاب فرزند زمان خویشتن باش

غلامرضا امامی
غلامرضا امامی، نویسنده، مترجم، پژوهشگر در سال 1325 در اراک زاده شد.تحصیلات خویش را به سبب کار پدر که پزشک راه آهن بود، در شهرهای قم، مشهد ، اهواز و خرمشهر به پایان برد. ایشان دانشجوی دکترای علوم سیاسی دانشگاه رم است.در سال 1341،هنگامیکه 16 سال داشت نخستین کتابش با نام «ارزش تبلیغ» در مشهد به چاپ رسید و با تشویق و تایید بسیاری از جمله شهید استاد مطهری روبرو شد. در ایام اقامت در خرمشهر، میزبان جلال آل احمد بود و در شمار همکاران و یاران وی در کتاب «خدمت و ضیافت روشنفکران» در آمد و جلال آل احمد د...
قسمت هایی از کتاب فرزند زمان خویشتن باش (لذت متن)
از سخنان حضرت علی (ع) اینها که آورده ایم، با همه اندکی، به راستی بزرگ است. بزرگ است که «حرف حق» است. تنها پند و اندرز نیست. اندیشیدن درست و دقیق است درباره ی آن چه بشر همیشه به آن می اندیشد؛ ارزش انسان و توانایی های او.