کتاب مثبت فکر نکنید

Rethinking Positive Thinking
کد کتاب : 29723
مترجم :
شابک : 978-6008091738
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 23 اردیبهشت

مثبت فکر نکن
Rethinking Positive Thinking
بصیرت هایی از دانش جدید انگیزش (صد خلاصه برتر)
کد کتاب : 124906
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-622-7633-88-7‬
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 46
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 23 اردیبهشت

معرفی کتاب مثبت فکر نکنید اثر گابریله اوتینگن

"راه حل این نیست که رویای مثبت و مثبت اندیشی را از بین ببرید. در عوض ، این ماجرا از تخیلات ما بیشترین بهره را می برد که آنها را در برابر چیزی که بیشتر ما یاد گرفته ایم نادیده بگیریم یا کاهش دهیم . "لطفا موانعی که سر راه ما قرار دارند را بر طرف سازید. "
بنابراین اغلب در زندگی روزمره ما با مشاوره ای روبرو می شویم که "مثبت فکر کنیم". از موسیقی پاپ گرفته تا سخنرانی های سیاسی گرفته تا تبلیغات ، پیام کلی یکسان است: به سمت روشن نگاه کنید ، در برابر مشکلات خوش بین باشید و رویاهای خود را متمرکز کنید. و خواه تلاش کنیم انگیزه خود را برای کاهش وزن ، به دام انداختن ارتقا در محل کار و یا شرکت در ماراتن ایجاد کنیم ، بارها و بارها به ما گفته می شود که تمرکز بر تحقق خواسته های ما آنها را تحقق می بخشد.
این کتاب یعنی « مثبت فکر نکنید » به تحریر « گابریله اوتینگن » که بیش از بیست سال تحقیق در زمینه دانش انگیزه انسان برای یافتن دلیل کوتاهی خرد متعارف انجام داده است. موانعی که فکر می کنیم مانع تحقق عمیق ترین آرزوها می شوند ، در واقع می توانند منجر به تحقق آنها شوند. خواب رویایی ستاره ای تمام آنچه را که ترکیده است نیست و همانطور که به نظر می رسد ، رویاپردازان اغلب انجام دهنده نیستند.

در حالی که خوش بینی می تواند به ما کمک کند تا از رنج فوری بکاهیم و در مواقع چالش برانگیز استقامت داشته باشیم ، اما صرف خواب دیدن در آینده مردم را در طولانی مدت ناامیدتر و ناخوشایند می کند و کمتر به اهداف خود می رسند. در حقیقت ، لذتی که از خیالات مثبت به دست می آوریم به ما امکان می دهد آرزوهای خود را به صورت واقعی تحقق بخشیم و انرژی خود را برای انجام کار سخت در مواجهه با چالش ها و دستیابی به اهداف در زندگی واقعی صرف کنیم.

اوتینگن بر اساس تحقیقات پیشگامانه و مطالعات علمی کلان خود ، روشی جدید برای تجسم آینده به نام تضاد مشارکتی معرفی می کند. این ترکیب تمرکز بر رویاهای ما با تجسم موانعی است که بر سر راه ما قرار دارند. با تجربه رویاهای خود در ذهن و مواجهه با واقعیت می توانیم ترس های خود را برطرف کنیم ، برنامه ریزی های مشخصی انجام دهیم و انرژی لازم برای اقدام را کسب کنیم.

کتاب مثبت فکر نکنید

گابریله اوتینگن
پرنسس اوتینگن، که به عنوان حرفه ای به عنوان گابریل اوتتینگن شناخته می شود ، (متولد گابریل الیزابت آلوزیا نوتگرا Prinzessin zu Oettingen-Oettingen und Oettingen-Spielberg؛ 22 ژوئیه 1953 مونیخ) یک دانشگاهی و روانشناس آلمانی است. او استاد روانشناسی دانشگاه نیویورک و دانشگاه هامبورگ است. تحقیقات او در مورد نحوه تفکر مردم در مورد آینده و چگونگی تأثیر این شناخت، احساسات و رفتار تأکید می کند.
نکوداشت های کتاب مثبت فکر نکنید
Every day of our lives, our mind diverts into private thoughts—wishful dreams of our future, regrets and ruminations over what went wrong yesterday, nervous anticipation about tomorrow. Gabriele Oettingen’s book is the single best guide to the power and consequence of these private thoughts. It will teach you nothing less than how to think better
ذهن ما هر روز به افکار خصوصی منحرف می شود - آرزوهای آینده ما ، پشیمانی ها و نشخوارهای ناشی از اتفاقات اشتباه دیروز ، انتظار عصبی درباره فردا. کتاب گابریل اوتینگن بهترین راهنمای قدرت و نتیجه این افکار خصوصی است. چیزی بیشتر از اینکه چگونه بهتر فکر کنید به شما می آموزد
Nurtureshock

How do you get from dreaming to doing? This exciting and important book shows you how to turn your dreams into reality. You'll be surprised at how thoroughly it overturns conventional wisdom.
چگونه از رویا به انجام کار می رسید؟ این کتاب مهیج و مهم به شما نشان می دهد که چگونه رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. تعجب خواهید کرد که چطور خرد متعارف را کاملا زیر و رو می کند.
Mindset

Gabriele Oettingen presents a well-written thought-provoking evidence-based self-help book. Hers is an intriguing approach to overcoming life challenges at all ages. It is a worthy read
گابریل اوتینگن کتابی برای کمک به خود و مبتنی بر شواهدی که قابل تأمل است. این کتاب یک رویکرد جذاب برای غلبه بر چالش های زندگی در همه سنین است.
University of Chicago

قسمت هایی از کتاب مثبت فکر نکنید (لذت متن)