کتاب وقتی غصه در خانه ات را می زند

When Sadness Is at Your Door
کد کتاب : 41381
مترجم :
شابک : 978-6226646062
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

مهمانی به نام غصه
When Sadness Is at Your Door
کد کتاب : 29953
مترجم :
شابک : 978-6004626316
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مهمانی به نام غصه اثر ایوا ایلند

کتاب "مهمانی به نام غصه" به ما پیشنهاد می کند احساس غم و اندوه را به گونه ای بدیع پذیرا شویم.

غم و اندوه در هر سنی می تواند ترسناک و گیج کننده باشد! وقتی احساس غم و اندوه می کنیم ، به خصوص برای مدت زمان طولانی ، ممکن است به نظر برسد که غم و اندوه بخشی از آن چیزی است که ما هستیم - احساسی طاقت فرسا ، نامرئی و ترسناک.

ایوا ایلند در کتاب "مهمانی به نام غصه" با درخششی فوق العاده به این احساسات بشری نزدیک می شود. او به احساس غم و افسردگی شکل و چهرهای جدید می بخشد.
ایوا فعالیت هایی را برای ما پیشنهاد می کند ، مانند نشستن در ساکت ، نقاشی و بیرون رفتن برای پیاده روی. زیبایی این رویکرد در احترامی است که کتاب نسبت به احساسات دارد و عدم وجود روایتی که صرفا بخواهد خواننده را ترغیب کند.

اولین کتاب تصویری ایوا ایلند یک آغازگر عالی در سواد عاطفی است. اگر از کتاب های زرد روانشناختی خسته شده اید، می توانید خیلی سریع به سراغ این کتاب بروید.

کتاب مهمانی به نام غصه

ایوا ایلند
ایوا ایلند نویسنده و تصویرگر هلندی است که در انگلستان زندگی می کند. وی دارای مدرک کارشناسی ارشددر تصویرگری کتاب کودکان از دانشکده هنر کمبریج است ، و همچنین در آکادمی گریت ریتولد و دانشکده هنرهای تجسمی تحصیل کرده است.
نکوداشت های کتاب مهمانی به نام غصه
"By focusing on the feeling, rather than the circumstance, the book speaks to readers of all ages and backgrounds." —School Library Journal
با تمرکز بر روی احساس ، به جای شرایط ، کتاب با خوانندگان از هر سنی و زمینه ای صحبت می کند.
School Library Journal School Library Journal

…invites readers to look at sadness with new perspective and offers potential coping strategies. while offering an affirming way to understand, discuss, and view sadness that children—and their adults—may find helpful.
این کتاب خوانندگان را به دیدن غم و اندوه با دیدگاه جدید دعوت می کند و استراتژی های بالقوه مقابله با آنها را ارائه می دهد.
Booklist Booklist

"Lots of white space on each page keeps the mood soothing and thoughtful as the girl tries to figure out what to do. . . There's lots of useful advice for sad days: going for a walk through the trees, or just sitting quietly together. Best of all, there's the calm reminder that tomorrow, 'when you wake up it might be gone.'" —New York Times
توصیه های مفید زیادی برای روزهای غم انگیز وجود دارد: رفتن به یک پیاده روی میان درختان ، یا فقط آرام نشستن کنار یکدیگر.
New York Times New York Times

قسمت هایی از کتاب مهمانی به نام غصه (لذت متن)