کتاب تکامل شگفت انگیز

Amazing Evolution: The Journey of Life
سفر حیات
کد کتاب : 29975
مترجم :
شابک : 978-6004901932
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 88
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب تکامل شگفت انگیز اثر آنا کلیبورن

تکامل می تواند یک ایده دشوار باشد که مغز ما را درگیر خودش می کند: این رویداد با حوادث غیرمترقبه تصادفی ، همراه با زمان بسیار طولانی برای درک آن سروکار دارد. اما شواهد در اطراف ما وجود دارد - در فسیل موجودات دیرپا ، و در ژن های ما و روابط بین همه موجودات زنده.
کتاب تکامل شگفت انگیز نوشته ی آنا کلیبورن ، از ابتدای زندگی در حدود 3.8 میلیارد سال پیش ، تا میلیون ها گونه مختلف زنده در امروز ، از جمله میمون هایی که به ماه رفتند ، و مکالمه با مغزهای بسیار قدرتمند یعنی انسان ها ، نوری به این روند باورنکردنی می تاباند و آن را برای ما قابل فهم و درک می کند.
این کتاب پر از توضیحات واضح ، تصاویر زیبا و حقایق جالب در مورد عجیب ترین و جالب ترین موجودات کره ی زمین است. پر است از حقایقی که پیشتر هرگز به آن ها برنخورده بودید. کتاب تکامل شگفت انگیز کودکان (و همچنین بزرگسالان !) را ساعت ها مجذوب خود می کند.
وارد صفحات شوید و یاد بگیرید که چه چیزی ماهی را ماهی می کند ، چرا زرافه ها چنین گردن های بلندی دارند و همه ی موجودات زنده از کلم گرفته تا ببرها! چه ارتباطی با یکدیگر دارند. کتاب تکامل شگفت انگیز اولین کتاب کامل درباره تکامل برای خوانندگان جوان است.
کتاب تکامل شگفت انگیز را کاوه فیض اللهی ترجمه کرده است. این کتاب توسط نشر نو منتشر شده است.

کتاب تکامل شگفت انگیز

آنا کلیبورن
آنا کلیبورن متولد سال 1969 نویسنده کتابهای بی شماری در مورد دنیای طبیعی برای خوانندگان جوانتر از جمله Usborne-Internet-Linked است. او کار خود را در انتشارات ازبورن در سال 1993 به عنوان کارمند کارآموز آغاز کرد و سه سال بعد به عنوان نویسنده و سردبیرمشغول به کار شد.
نکوداشت های کتاب تکامل شگفت انگیز
Essential for schools learning about evolution, extinction, fossils, Darwin, Anning & Wallace!
کتابی ضروری برای مدارس برای یادگیری تکامل ، انقراض ، فسیل ها ، داروین ، آنینگ و والاس!
Reader Teacher

As entertaining as it is informative.
به همان اندازه که سرگرم کننده است اطلاعات دهنده است.
Midwest Book Review

I love books like this that are able to make what can be quite complex scientific ideas and theories accessible (and fun!) to young children.
من عاشق کتابهایی از این دست هستم که می توانند ایده ها و نظریه های کاملا پیچیده علمی را برای کودکان خردسال قابل دسترسی (و سرگرم کننده!) کنند.
Toppsta

قسمت هایی از کتاب تکامل شگفت انگیز (لذت متن)
تکامل همان شیوه ای است که جانداران تغییر کرده اند، و با گذشت زمان به تغییرشان ادامه میدهند. هر نوع، یا گونه، از موجودات زنده به شکل و طوری که اکنون هست تکامل یافته و به همین علت است که این همه انواع گوناگون و شگفت انگیز حیات روی زمین وجود دارد. تکامل است که به این گونه ها امکان تغییر، زندگی در جاهای مختلف، و یافتن غذا به شیوه های مختلف داده و در نهایت آنها را به اشکالی چنین متفاوت از هم درآورده است.

دانشمندان معتقدند که حیات روی زمین شاید حدود 3/8میلیارد (یا ۳۸۰۰ میلیون) سال پیش با فقط یک نوع جاندار تک سلولی ساده آغاز شده است. از این نخستین شکل حیاتی، تغییرات تدریجی به تغییرات بیشتر و بیشتری انجامیدند و میلیاردها گونه مختلف به وجود آمدند، یعنی تمام جاندارانی که تاکنون روی زمین زندگی کرده اند و تمام جاندارانی که امروزه روی زمین زندگی می کنند. با گذشت زمان، جانداران به تغییر و تکامل ادامه می دهند. تکامل هرگز «پایان» نمی یابد و اکنون نیز دارد روی می دهد.

در خط سیر زمانی زیر میتوانید بعضی مراحل تکامل انسان از نخستین جانداران تک سلولی را ببینید. این تصویر تمام تکامل را نشان نمی دهد، بلکه این فقط یکی از میلیونها و میلیونها مسیری است که پیموده شده و به تمام گونه های مختلفی که وجود دارند، و در گذشته وجود داشتند، انجامیده است.