کتاب طرحواره درمانی برای طرحواره درمانگر

Experiencing Schema Therapy from the Inside Out
کد کتاب : 30095
مترجم :
شابک : 978-6229649008
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 328
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

تجربه طرحواره درمانی از درون
Experiencing Schema Therapy from the Inside Out
کتاب کار تمرین با خود/ خودتأملی برای درمانگران
کد کتاب : 72621
مترجم :

شابک : 978-6222571771
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 360
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب طرحواره درمانی برای طرحواره درمانگر اثر جوآن فارل

این منبع منحصر به فرد با استفاده از تکنیک های ST در خود درمانگران و نیز با تأمل در تجربه شان ، به درمانگران کمک می کند تا مهارت های خود را در طرحواره ی درمانی (ST) ایجاد کنند. این کتاب که برای استفاده توسط افراد یا گروه ها طراحی شده است ، از قدرت خودآزمایی / بازتاب خود (SP / SR) ، یک استراتژی آموزشی مبتنی بر شواهد استفاده می کند. بیست ماژول گام به گام با استفاده از ST درمانگران را از درون پروسه ای عبور می دهد و به آنها کمک می کند تا یک مشکل حرفه ای یا شخصی را حل کنند - از ایجاد ایمنی و ایجاد خودپنداره سازی تا اجرای کار تغییر حالت ، از جمله مداخلات شکستن الگو ، شناختی و رفتاری. این کتاب که در یک قالب مناسب در اندازه بزرگ منتشر شده است ، در آن نمونه های واضح درمانگر نشان داده شده است و دارای برگه ها و فرم های متعدد قابل تکرار برای انجام تمرینات SP / SR است. خریداران به یک صفحه وب دسترسی پیدا می کنند که در آن می توانند مواد قابل تکثیر را دانلود و چاپ کنند
کتاب طرحواره درمانی برای طرحواره درمانگر، توسط جوآن فارل و آیدا شاو نوشته شده است. این کتاب را حسن حمید پور و امیر کاروان ترجمه کرده اند. این کتاب توسظ نشر اسبار به چاپ رسیده است.

کتاب طرحواره درمانی برای طرحواره درمانگر

جوآن فارل
دکتر جوآن فارل، رمزگذار موسسه Schema Therapy Midwest-Indianapolis Center و مدیر تحقیقات مرکز درمان و اختلال شخصیت بی مرز، دانشگاه ایندیانا - دانشگاه پوردو ایندیاناپولیس (IUPUI) است.
دسته بندی های کتاب طرحواره درمانی برای طرحواره درمانگر
نکوداشت های کتاب طرحواره درمانی برای طرحواره درمانگر
"Why work with this book? Because it will make you a better therapist!
"چرا با این کتاب کار کنیم؟" چون شما را درمانگر بهتری می کند.
Eckhard Roediger

This well-organized workbook takes therapists on a personal journey through the process of ST.
این کتاب کار کاملا منظم ، درمانگران را به یک سفر شخصی از طریق روند ST می برد.
Denise D. Davis

قسمت هایی از کتاب طرحواره درمانی برای طرحواره درمانگر (لذت متن)
طرح واره درمانی رویکردی است که بر پایه ی نیازهای هیجانی اساسی استوار است. این نیازها غالبا در مراجعین ما از زمان کودکی ارضا نشده باقی می مانند (نیاز به دلبستگی ایمن و مولفه های ارتباطی سازگار از قبیل مراقبت عاطفی، عشق، کسب تایید و اعتبار، خود مختاری و محدودیت های همدلانه) و مانع رشد و بلوغ هیجانی سالم آن ها می گردند. ما در طرح واره درمانی نیازهای مراجعان مان را با توجه به محدودیت های حرفه ای توسط روش بازوالدینی حدومرزدار که بخشی از درمان طرح واره ای است، برطرف می کنیم. این مدل تاکید می کند که تجربه ی هیجانی اصلاحی توسط مداخله ی اساسی طرح واره درمانی یعنی بازوالدینی حد و مرزدار (به خصوص با مراجعان دارای اختلال شخصیت مرزی) فراهم شده است. اعتقاد بر آن است که موفقیت تکنیک بازوالدینی حد و مرزدار تا حدود زیادی بستگی به مهارت های ارتباطی درمانگر، از قبیل آگاهی هیجانی و توانایی پاسخ سازگارانه به نیازهای اساسی در این جا و اکنون در فرآیند درمانی دارد.