کتاب هنر رهایی از رنج

Falling Into Grace: Insights on the End of Suffering
کد کتاب : 30532
مترجم : سمانه کاظمی گرکانی
شابک : 978-6226683524
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 252
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب هنر رهایی از رنج اثر آدیا شانتی

آدیا شانتی از ما می خواهد که مبارزه خود را با زندگی کنار بگذاریم و بیداری معنوی را دنبال کنیم. آدیاشانتی در 15 سال فعالیت خود به عنوان معلم معنوی دریافت که هرچه آموزش ساده تر باشد ، قدرت تغییر زندگی ما بیشتر می شود.

در کتاب «هنر رهایی از رنج»، او بینش های اساسی خود را که "… باعث ایجاد انقلابی در نحوه درک ما از زندگی می شود" به اشتراک می گذارد. در اینجا تحقیق پیشرو در مورد موارد زیر است:

متوقف کردن باور افکاری که رنج را تداوم می بخشد
• "برداشتن گام به عقب" در پتانسیل خالص لحظه حال
• چرا بیداری معنوی می تواند یک فرایند نگران کننده باشد
• صمیمیت و در دسترس بودن ― احساس اتحاد مطلق با هر بخشی از تجربه ما
• خودمختاری واقعی - بیان منحصر به فرد احساس آزادی

نویسنده در این کتاب آموزه هایی را ارائه می دهد که عاری از هرگونه سنت و ایدئولوژی است. "حقیقتی که من به آن اشاره می کنم محدود به هیچ دیدگاه مذهبی ، سیستم اعتقادی یا آموزه‌ای خاص نیست ، بلکه برای همه باز است و در همه یافت می شود."

کتاب هنر رهایی از رنج

آدیا شانتی
آديا شانتي به معنی "صلح ابتدایی" ( استیون گری ) زاده ی 26 اکتبر 1962 ، یک معلم معنوی آمریکایی و نویسنده از منطقه خلیج سان فرانسیسکو است. او بصورت آنلاین دوره های تحصیلی و در ایالات متحده و خارج از کشور برگزار می کند. او مؤلف کتابها ، سی دی ها و دی وی دی های متعددی است و به همراه همسرش مکی بنیانگذار Open Gate Sangha، Inc. ، یک سازمان غیرانتفاعی است که در سال 1996 تاسیس شده است و از آموزه هایشان را در دسترس قرار می دهد.
نکوداشت های کتاب هنر رهایی از رنج
“One of the best explanations of mindfulness I have ever come across
یکی از بهترین توضیحات ذهن آگاهی که تا به حال با آن برخورد کرده ام
Janice Long

Falling Into Grace is a dazzling, clear, profound book-a cool drink of water for thirsty hearts everywhere
ک کتاب خیره کننده ، شفاف و عمیق است-یک نوشیدنی خنک آب برای قلبهای تشنه در همه جا
Geneen Roth,

قسمت هایی از کتاب هنر رهایی از رنج (لذت متن)
باشم و از این رو، بخش زیادی از کودکی ام را صرف گوش دادن به حرف های بزرگ ترها کردم، چه در خانه ی خودمان و چه در منزل بستگان. اغلب مواقع، حرف هایی که آن ها می زدند برایم جذابیت زیادی داشت، اما باز هم متوجه فراز و نشیب خاصی در بحث هایشان می شدم - اینکه حرف ها کمی به سمت تعارض می رفتند، سپس، از آن فاصله می گرفتند، باز، به تعارض نزدیک می شدند و دوباره به روال عادی برمی گشتند.

هر از گاهی، مشاجره یا رنجش خاطر هم پیش می آمد و آدم ها احساس می کردند طرف مقابل حرفشان را بد می فهمد. همه ی آن ها برای من عجیب و غریب بودند و واقعا نمی فهمیدم چرا بزرگ ترها آن طور رفتار می کردند؛ نحوه ی ارتباط و تعاملشان با یکدیگر مرا گیج می کرد. دقیقا نمی دانستم چه اتفاقی دارد می افتد، اما حس خوبی نسبت به آن نداشتم.