کتاب پسر دیوانه

Mad Boy
  • 15 % تخفیف
    40,000 | 34,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: نفیر نفیر
    نویسنده:
کد کتاب : 33526
مترجم :
شابک : 978-6226344333
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 246
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

نامزد جایزه کتاب کلرادو سال 2019

معرفی کتاب پسر دیوانه اثر نیک آروین

این کتاب روایت گر داستان پسری جسور، ستیزه جو و مقاوم است که در دوران جنگ 1812 امریکا تلاش می کند تا به آخرین آرزوی مادرش یعنی دفن شدن در دریا و کنار دیگر اعضای خانواده جامه عمل بپوشاند؛ عملی کردن این آرزو مسئولیتی سنگین را بر دوش پسر که هنری فیپس نام دارد و سن او از ده سال تجاوز نمی کند می گذارد و مسیری که می پیماید او را با افراد بسیاری مواجه می سازد شخصیت هایی که به خوبی پردازش شده و گویا از دل تاریخ بیرون آمده اند.
پسر دیوانه داستانی پر ماجرا و تاریخی را به تصویر می کشد که از عوارض ناخوشایند جنگ بر جسم و جان انسان حکایت می کند، تاریخ آزادی بردگان سیاه را به نمایش می گذارد و خواننده را در دوراهی عشق به کشف سریع تر ادامه داستان و آهسته حرکت کردن در مسیر جذاب قصه گویی نویسنده و لذت بردن از جادوی قلم او قرار می داد.

کتاب پسر دیوانه

نیک آروین
نیک آروین مهندس و نویسنده آمریکایی است.آروین در کارولینای شمالی به دنیا آمد و در میشیگان بزرگ شد. وی در رشته های مهندسی مکانیک از دانشگاه میشیگان و دانشگاه استنفورد فارغ التحصیل شد. همچنین فارغ التحصیل کارگاه نویسندگان آیووا است. وی در مهندسی پزشکی قانونی و بازسازی حوادث کار کرده است.او 4 کتاب داستانی منتشر کرده است: The Reconstructionist ، Article of War ، Mad Mad ، و In the Electric Eden: Stories.او همچنین کارهایی در نیویورکر منتشر کرده است.