کتاب خرگوش باهوش و گرگ ها

Clever Rabbit and the Wolves
(قصه های روزی روزگاری گرگی 1)
کد کتاب : 34222
مترجم :
شابک : 978-6004361866
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 34
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب خرگوش باهوش و گرگ ها اثر سوزانا دیویدسون

روزی روزگاری یک خرگوش بین دسته ای از گرگ ها گیر افتاده بود، آن هم گرگ های گرسنه. خرگوش که می دانست اگر کاری نکند یک لقمه چپ گرگ ها می شود شروع کرد به فکر کردن و سپس گفت دست نگه دارید قبل از اینکه مرا بخورید بهتر است رقص مرا ببینید. به نظر شما نقشه خرگوش چیست؟ خرگوش چگونه می خواهد با رقصیدن از دست گرگ ها فرار کند؟ آیا او موفق می شود فرار کند؟
این کتاب از مجموعه قصه های روزی روزگاری گرگی است داستان ها مستقل از یکدیگر هستند و آن ها را نویسندگان مختلفی از کشورهای مختلف نوشته اند. اما یک چیزی در همه آن ها مشترک است و آن هم این است که حداقل در همه این داستان یک گرگ وجود دارد. گرگ باهوش، گرگ قوی، گرگ خوش تیپ و … این قصه بر اساس یکی از افسانه های آمریکا نوشته شده و در پایان برای بازی فکری بچه ها چند چیستان به آن افزوده شده است.

کتاب خرگوش باهوش و گرگ ها

سوزانا دیویدسون
سوزانا دیویدسون (Susanna Davidson) نویسنده انگلیسی کتاب های کودکان می باشد.دیویدسون تقریباً مستقیماً از دانشگاه به نشر Usborne پیوست و از آن زمان تقریباً برای آنها کتاب می نویسد. او در مورد همه چیز، از دایناسورها گرفته تا ملکه گرفته تا پری ها و هیولاهای کوچک، به اندازه کافی کوچک که در جیب شما جا شود، نوشته است. (تمام عناوین داستانی او تحت نام 'Zanna Davidson' است). او همچنین مادر دو پسر است و در خانه کار می کند، جایی که بیشتر وقت خود را صرف گفتگو با سگ می کند و سعی می کند پنیر زیاد نخورد.