کتاب شر زمین را در می نوردد

Ill Fares the Land
کد کتاب : 34357
مترجم :
شابک : 978-6004365192
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 179
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

«تونی جات» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب شر زمین را در می نوردد اثر تونی جات

کتاب «شر زمین را درمی نوردد»، اثری نوشته ی «تونی جات» است که نخستین بار در سال 2010 انتشار یافت. «جات»، یکی از مورخین و اندیشمندان پیشگام در عصر کنونی، در این کتاب آشکار می کند که انسان چگونه به این دوران پر از فروماندگی و مخاطره رسیده است. کتاب «شر زمین را درمی نوردد» مخاطبین خود را به چالش می کشد تا با شرارت های جامعه ی خود مواجه شوند و مسئولیت دنیایی را که در آن زندگی می کنند، بر عهده بگیرند؛ چرا که به عقیده ی او، انسان هنوز می تواند به تغییر وضعیت امیدوار باشد. «جات» از طریق معرفی جایگزین هایی برای شرایط کنونی در جهان، به گفت و گوهای سیاسی مختلف جان دوباره ای می بخشد و ابزار مورد نیاز برای تصور گونه ای جدید از حکومت و شیوه ای نو برای زندگی را نیز مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد.

کتاب شر زمین را در می نوردد

تونی جات
تونی رابرت جات، (2 ژانویه 1948 - 6 اوت 2010) مورخ، مقاله‌نویس و استاد دانشگاه انگلیسی-آمریکایی بود که در تاریخ اروپا تخصص داشت. جات به نیویورک نقل مکان کرد و به عنوان استاد تاریخ ماریا Remarque استاد مطالعات اروپا در دانشگاه نیویورک و مدیر موسسه اریچ ماریا ریمارک NYU خدمت کرد. او همكار مكرر در بررسی كتابها در نیویورك بود. در سال 1996 جات عضو آکادمی علوم و دانش های آمریکا و در سال 2007 عضو همکار آکادمی انگلیس انتخاب شد.
نکوداشت های کتاب شر زمین را در می نوردد
Judt has packed a great deal of wisdom into this short book.
«جات» خرد قابل توجهی را در این کتاب کوتاه گنجانده است.
Barnes & Noble

A compelling work.
اثری هیجان انگیز.
Publishers Weekly Publishers Weekly

A gift to the next generations, from one of our most celebrated intellectuals.
هدیه ای به نسل های آینده، از طرف یکی از تحسین شده ترین اندیشمندان عصر ما.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب شر زمین را در می نوردد (لذت متن)
باید سوالات همیشگی را دوباره بپرسیم، اما احتمال وجود پاسخ های متفاوت را بپذیریم.

بازارها به شکل خود به خود، ایجادکننده ی اعتماد، همکاری یا اقدام جمعی برای منفعت مشترک نیستند. بلکه کاملا برعکس: این نکته در ذات رقابت اقتصادی است که کسی که قوانین را زیر پا می گذارد-حداقل در کوتاه مدت-بر رقیبانی که حساسیت بیشتری نسبت به اخلاقیات دارند، چیرگی می یابد.

تنها چیزی که بدتر از حکومت افراطی است، کمبود حکومت است: در دولت های شکست خورده، مردم دست کم به همان میزان زندگی در حکومت های تمامیت طلب، با خشونت و بی عدالتی مواجه می شوند، و قطارهایشان نیز به موقع حرکت نمی کند.