کتاب اطلس تاریخ من

When on Earth?: History as You've Never Seen It Before!
تاریخ، چنان که پیش از این هرگز ندیده اید!
کد کتاب : 34611
مترجم :
شابک : 978-6008269663
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب اطلس تاریخ من اثر دورلینگ کیندرزلی

تاریخ را به روشی جدید و جذاب بیاموزید! این اطلس برای کودکان نمای کاملا منحصر به فردی به تاریخ می دهد. کودکان می توانند تاریخ جهان را با دیدگاه جغرافیایی کاملا جدیدی که به راحتی در مدرسه یاد نمی شود، تجسم کنند.
با اولین وایکینگ ها در دریاها حرکت کنید و در میان اولین کشاورزان زندگی کنید و در مورد نحوه کار و تکامل آنها از اولین زمان های ثبت شده روی زمین تا به امروز بیاموزید. تصاویر زیبا، گرافیک‌های سه‌بعدی، حاشیه‌نویسی‌های واضح، و حقایق سرگرم‌کننده، تاریخ را زنده می‌کنند و با جزئیات باشکوه نشان می‌دهند که چگونه در جهان به طور کلی جا می‌شود. هر یک از این نقشه‌های سه‌بعدی که به‌طور ویژه سفارش داده شده‌اند، یک رویداد کلیدی جهانی را ترسیم می‌کنند. مهاجرت انسان های اولیه، گسترش مرگ سیاه را دنبال کنید یا خود را در تئاترهای اروپا، آفریقا و اقیانوس آرام در جنگ جهانی دوم گم کنید. چه فرزند شما یک یادگیرنده بصری یا علاقه مند به تاریخ باشد، این کتاب آموزشی برای هر دانش آموز تاریخ عالی است، و به عنوان یک جست و جوی حماسی در گذشته مشترک ما و یک دید پرنده از تاریخ زندگی روی زمین است.

کتاب اطلس تاریخ من

دورلینگ کیندرزلی
دورلینگ کیندرزلی (Dorling Kindersley، که به شکل مخفف DK نیز نوشته می‌شود) موسسه‌ای انتشاراتی در بریتانیا است که به چاپ و نشر کتاب‌های مرجع برای کودکان و بزرگ‌سالان در ۵۱ زبان گوناگون می‌پردازد. این موسسه بخشی از بنیاد پنگوئن راندوم هاوس است که پیشتر از یکی شدن دو گروه پنگوئن و راندم هاوس شکل گرفته بود.این انتشارات در سال ۱۹۷۴ گشایش یافت و گستره وسیعی از موضوعات را از جمله سفر، هنر و صنایع دستی، کسب و کار، تاریخ، بازی، آشپزی، تاریخ طبیعی، و غیره پوشش می‌دهد. دورلی...