کتاب تاریخ جهان نو (2جلدی)

A history of the modern world
کد کتاب : 23443
مترجم :
شابک : 978-9640009420
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 2414
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1950
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 2

معرفی کتاب تاریخ جهان نو (2جلدی) اثر رابرت روزول پالمر

کتاب تاریخ جهان نو روایتی دقیق و مدون از وقایع مهم از اواخر قرون وسطی تا درگیری های سیاسی و مذهبی در آغاز قرن بیست و یکم است. این کتاب یک تحقیق گسترده ارائه می دهد که به خوانندگان کمک می کند تا هم از پیچیدگی های وقایع بزرگ (به عنوان مثال ، انقلاب فرانسه ، جنگ جهانی اول یا فروپاشی سیستم های بزرگ شاهنشاهی) و هم از اهمیت تحلیل تاریخی مطلع شوند. کتاب تاریخ جهان نو همچنین خلاصه ای دقیق از تغییرات سیاسی مدرن را که بر رشد اجتماعی و فرهنگی همه فرهنگهای مدرن تأثیر گذاشته است ، ارائه می دهد. این کتاب در طول عمر خود به عنوان یک روایت تاریخی که با ظرافت نوشته شده ، پر از تجزیه و تحلیل و بینش های تاریخی متعادل است ، و همچنین توجه سنتی آن به روند تحولات تاریخی ، درگیری ها و تحولات سیاسی ، بارها و بارها تحسین شده است. این کتاب همچنین به روز شده است تا نقشه ها و آمار اقتصاد جهانی و ... را در بر گیرد.
کتاب تاریخ جهان نو در دو جلد نوشته است و شامل ده بخش است. این بخش ها به ترتیب عبارتند از: ترقی اروپا، انقلاب در کلیسای مسیحی، جنگهای مذهبی، استقرار سیادت اروپای غربی، تبدلات اروپای شرقی، تلاش برای ثروت و امپراطوری، جهان از نظر علوم طبیعی، عصر روشنگری، انقلاب فرانسه و اروپای عهد ناپلئون.
کتاب تاریخ جهان نو توسط ابوالقاسم طاهری ترجمه شده است. این کتاب را موسسه انتشارات امیرکبیر منتشر کرده است.

کتاب تاریخ جهان نو (2جلدی)

رابرت روزول پالمر
دکتر پالمر در سال ۱۹۰۹ در شیکاگو به دنیا آمد . خانواده‌اش او را به مدرسه شبانه روزی فرستادند و در آنجا زبان لاتین را نیز آموخت . وی در دانشگاه در رشتهٔ تاریخ اروپا مشغول به تحصیل شد و در سن ۲۵ سالگی به درجه دکترا رسید . او در سال ۱۹۳۶، مشغول به تدریس در دانشگاه پرینستون شد . در سال ۱۹۵۰، نوشتن کتاب تاریخ جهان نو را آغاز کرد . او در سال ۱۹۶۰ به رئاست مرکز تحقیقات تاریخ فرانسه منسوب گردید و در سال ۱۹۷۰ به مقام رئیس مرکز تحقیقات تاریخ آمریکا رسید . دکتر پالمر به دلیل محدودیتهایی که در دانشگ...
دسته بندی های کتاب تاریخ جهان نو (2جلدی)