کتاب عشق معرفت

LoveKnowledge
حیات فلسفه از سقراط تا دریدا
  • 15 % تخفیف
    25,000 | 21,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ققنوس ققنوس
    نویسنده:
کد کتاب : 35304
مترجم :
شابک : 978-6220403067
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب عشق معرفت اثر روی برند

این کتاب مقالات منتشر شده نوسبام در مورد رابطه بین ادبیات و فلسفه، به ویژه فلسفه اخلاق را گرد هم آورده است. این مقالات، که بسیاری از آنها قبلا برای خوانندگان غیرمتخصص قابل دسترس نبودند، به موضوعات اساسی مانند رابطه بین سبک و محتوا در کاوش مسائل اخلاقی می پردازند. ماهیت توجه اخلاقی و دانش اخلاقی و ارتباط آنها با اشکال و سبک های نوشتاری؛ و نقش عواطف در تدبر و خودشناسی. نوسبام به بررسی و دفاع از مفهومی از درک اخلاقی می‌پردازد که شامل فعالیت‌های عاطفی و فکری می‌شود و به جای قواعد انتزاعی، نوع خاصی از اولویت را به ادراک افراد و موقعیت‌های خاص می‌دهد. او استدلال می‌کند که این مفهوم اخلاقی را نمی‌توان به طور کامل و مناسب بیان کرد، بدون اینکه به اشکال نوشتاری که معمولا ادبی تلقی می‌شوند تا فلسفی، بیان شود. در نتیجه لازم است ما مفهوم فلسفه اخلاق به منظور گنجاندن این اشکال گسترش دهیم.

این مجموعه با دو مقاله جدید و نسخه‌های اصلاح‌شده چندین مقاله منتشر شده قبلی، تلاش می‌کند تا رابطه بین عناصر ادبی و تئوریک انتزاعی‌تر را در چارچوب چنین تحقیق اخلاقی گسترده‌تری بیان کند.

کتاب عشق معرفت

روی برند
روی برند فیلسوف و متصدی موزه است که در زمینه های فلسفه مدرن و زیبایی شناسی معاصر فعالیت می کند. وی مدرس ارشد برنامه های کارشناسی ارشد آکادمی هنر و طراحی بزالل در اورشلیم است.
نکوداشت های کتاب عشق معرفت
The best modern discussion of the ways in which what we call philosophy and what we call literature interrelate....Anyone who wants to think about how literature and philosophy can serve each other should not just read this book but study it and return to its complex arguments again and again
بهترین بحث مدرن در مورد روش هایی که از طریق آن چیزی که ما فلسفه می نامیم و آنچه ما ادبیات می نامیم با هم ارتباط دارند... هرکسی که می خواهد به این فکر کند که چگونه ادبیات و فلسفه می توانند به یکدیگر خدمت کنند، نباید فقط این کتاب را بخواند، بلکه آن را مطالعه کند و به بحث های پیچیده اش بارها و بارها برگردد.
-Wayne Booth

One of the most original books published [in 1991], a hugely stimulating read, which returns us with thoughts refreshed to some of our best-loved authors and brings philosophy back to earth in the process.
یکی از اصلی ترین کتاب های منتشر شده [در سال 1991]، کتابی بسیار مهیج، که ما را با افکاری تازه به برخی از محبوب ترین نویسندگانمان برمی گرداند و در این فرآیند فلسفه را به زمین بازمی گرداند.
Observer Observer

قسمت هایی از کتاب عشق معرفت (لذت متن)