کتاب کار فرهنگی باید جریان ساز باشد

Cultural work
(درآمدی بر جریان سازی فرهنگی)
کد کتاب : 35325
شابک : 978-6008857181
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب کار فرهنگی باید جریان ساز باشد اثر محمدباقر نادم

نویسنده در پیش گفتار کتاب اینچنین آورده است: در حوزه ی تبلیغ و ترویج دین، بحمدالله و المنه، کتب و مقالات و تجربیات مختلف و بسیاری موجود است؛ اما بیشتر ناظر به اصل مسئله ی تبلیغ، روش ها و آداب، و یا حتی محتوای دسته بندی شده ی مباحث تبلیغی است.
نگارنده در جست و جوی خود در منابع و مراکز عرضه، اساسا درباره ی «جریان سازی تبلیغ دینی» مجموعه ای نیافت. از این رو، بر این شد تا با استفاده از تجربه ی سال های تبلیغ دینی وآموخته های دوره ی تخصصی تبلیغ و سپس تأمل و نظام دهی آنها، مباحث مورد نیازی را در این حوزه ارائه نماید.

کتاب کار فرهنگی باید جریان ساز باشد

محمدباقر نادم
اینجانب محمد باقر نادم فرزند حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد حسن نادم، در سالهای اولیه انقلاب و همزمان با آغاز جنگ تحمیلی در خانواده ای روحانی و ولایتمدار در شهرستان شهرضای اصفهان متولد شدم. بلافاصله به قم منتقل شدم و دوران کودکی ام در جوار حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و در حال و هوای بمباران های جنگ تحمیلی در این شهر سپری شد. دوران ابتدایی را در دبستان شهید مظفری و راهنمایی را در مدرسه حافظ قم گذراندم. علاقه زیادی به دروس حوزوی و فعالیت های دینی داشتم لکن به سفارش پدرم که از اساتید حوزه علمیه ب...