کتاب از حالا به بعد قوی تر باش

The Next You: How to Crush Your Insecurities and Unveil Your True Self
کد کتاب : 35693
مترجم :
شابک : 978-6226912358
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

از پرفروش ترین های آمازون و نیویورک تایمز

معرفی کتاب از حالا به بعد قوی تر باش اثر استفانی باندا

شما وارد مدرسه ی رویایی خود شدید، مدرک تحصیلی ای که خودتان می خواستید را به دست آوردید و به شغلی که می خواستید رسیدید. شما یک آپارتمان زیبا دارید، پسر مناسبی پیدا کرده اید و به وزن ایده آل خود رسیده اید. شما همه ی آن چیزهایی که یک زندگی رویایی لازم دارد را انجام داده اید.
اما یک روز شما ناگهان به خود می آیید - زندگی ای که در آن زندگی می کنید هیچ ارتباطی با رویای شما ندارد.
شما می خواهید هدف خود را برآورده کنید و قفل رویایی را که در قلب شما بوده باز کنید، اما نمی دانید که چگونه به جلو حرکت کنید. در نتیجه، شما دچار ناامنی هایی مانند "من آماده نیستم" یا "می ترسم شکست بخورم" یا "من به اندازه کافی خوب نیستم" می شوید. این ناامنی ها سبب می شود شما گیر کرده و رویاهایتان در قلبتان تا همیشه قفل شده باقی بمانند. «استفانی باندا» می خواهد به شما در گشودن قفل این رویاها کمک کند.
در کتاب از حالا به بعد قوی تر باش، استفانی تلاش لازم برای عبور از ناامنی های محدود کننده ای که مانع از پیشرفت شما و رسیدن به رویاهایتان شده است را به شما ارائه می دهد. رویکرد تضمینی و واقعی او به شما می آموزد که چطور باید کاری را ادامه دهید تا قفلش باز شوذ - و تبدیل به همان شخصی شوید که همیشه می خواستید باشید.
کتاب از حالا به بعد قوی تر باش توسط پریا حسن زاده ترجمه شده است. این کتاب را نشر عطر کاج منتشر کرده است.

کتاب از حالا به بعد قوی تر باش

قسمت هایی از کتاب از حالا به بعد قوی تر باش (لذت متن)
تا به حال شده که در رستورانی جلوی چشم همه گریه کنی؟ بگذار طور دیگری بگویم. تا به حال شده که در رستورانی از ته دل زار بزنی؟ منظورم جایی مثل اپل بی یا یک لژ خانوادگی نیست که در بچگی در آنها گریه می کردی. منظورم در بزرگسالی است وقتی کنترل خود را در یکی از معروف ترین و پرازدحام ترین رستوران های قلب نشویل از دست میدهی. پیش نیامده؟ یعنی فقط من بوده ام؟ باشد، عیبی ندارد. ۔ اگر تا به حال به نشویل رفته باشی، پس احتمالا به رستوران بارتاکو رفته ای. اگر نه، احتمالا به این دلیل بوده که حوصله نداشتی در یک روز سه شنبه سه ساعت در صف بمانی تا یک میز برایت خالی شود. پاتوق توریستی است و بهترین تاکوها و مارگاریتاها آنجا پیدا می شوند، علاوه بر آن جایی است که آدم معروفها گه گداری به آنجا می آیند. این را گفتم که بدانی جایی نیست که بشود در آن یک دل سیر زار زد.

نمی خواهم گولت بزنم - کار آسانی نیست. قانع کردن مغزت که نگرشش را عوض کند نیاز به تمرین زیادی دارد. نقل مکان به شهری که حتی یک نفر را هم در آن نمیشناختم ترسناک ترین کار برای من بود. ولی، به جای ترسیدن و تمرکز بر افکار منفی، تمام تلاشم را کردم تا این ترس را به هیجان تبدیل کنم و نیمه پر لیوان را ببینم. اگر به ترسم اجازه " میدادم تا مغلوبم کند، امکان نداشت روزی به نشویل بیایم. و اگر به نشویل نمی آمدم، محال بود بتوانم رشد فردی داشته باشم. همچنین ممکن نبود با نیک، نامزدم، آشنا شوم - پس هیچ وقت هم به آستین نقل مکان نمی کردم. و اگر به آستن نمی رفتم. خب، خودت دیگر فهمیدی چه می خواهم بگویم. یک «بله»ی شجاعانه تو را به سوی یک عالم فرصت و امکان سوق می دهد. سرت را درد نیاورم، اگر هیچوقت به خودم بله نمیگفتم و به نشویل نمی آمدم، الان اینجا نبودم، و این کتاب را نمی نوشتم که تو را ترغیب کنم تا به دنبال رویاهای بزرگت بروی خیلی دور از ذهن و دراماتیک به نظر می رسد، اما اینها همه ثابت می کنند که تنها چیزی که نیاز داری یک تصمیم است.