کتاب دو خطا در عنوان این این کتاب وجود دارد

There Are Two Errors in the the Title of This Book
مرجع معماها، مسئله ها و پارادوکس های فلسفی
کد کتاب : 36645
مترجم :
شابک : 978-6002781826
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 544
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1992
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی دو خطا در عنوان این این کتاب وجود دارد اثر رابرت ام مارتین

در کتاب «دو خطا در عنوان این این کتاب وجود دارد» مارتین بحث های جذابی در مورد هر مشکل ارائه می دهد و پیشنهاداتی را برای مطالعه بیشتر اضافه می کند. در جایی که معما یا مشکل پاسخ درستی را تأیید می کند، مارتین آن را در بخش جداگانه ای ارائه می دهد. اما او همچنین اغلب با یک سوال به پایان می رسد; همانطور که این کتاب به طور غنی و سرگرم کننده نشان می دهد، فلسفه به همان اندازه که جستجوی سوالات درست است به همان اندازه که برای پاسخ های درست است. مرجمع معماها، مسئله ها، و پارادوکس های فلسفی رابرت ام. مارتین ترجمه راضیه سلیم زاده پروفسور مارتین، استاد فلسفه، کتاب حاضر را برای این نوشته که لذت اندیشیدن درباره معماهای فلسفی را به کسانی بچشاند که هرگز مطالعات دانشگاهی درباره فلسفه نداشته اند. وی می گوید: «این کتاب را به زبانی بسیار غیر رسمی نوشته ام. به همان زبانی که با دوستی قدیمی حرف می زنیم و نه آن گونه که استادهای فلسفه سخنرانی می کنند یا مطلب می نویسند. این متن پر است از بازی های کلامی، شوخی ها و اصطلاحات محاوره ای.»

کتاب دو خطا در عنوان این این کتاب وجود دارد

دسته بندی های دو خطا در عنوان این این کتاب وجود دارد
نکوداشت های دو خطا در عنوان این این کتاب وجود دارد
An excellent sourcebook, which demonstrates in interesting ways the connections between these puzzles and the great issues that philosophers have debated.
یک منبع عالی، که به روش های جالبی ارتباط بین این پازل ها و مسائل بزرگی را که فیلسوفان درباره آن بحث کرده اند، نشان می دهد.
Peter van Inwagen

قسمت هایی از دو خطا در عنوان این این کتاب وجود دارد (لذت متن)