کتاب همه نویسنده ایم

Everybody Writes
کد کتاب : 37646
مترجم :
شابک : 978-6005575422
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب همه نویسنده ایم اثر آن هندلی

کتاب همه نویسنده ایم، یک کتاب راهبردی برای خلق و انتشار محتوایی ارزشمند است که به شما در رشد و موفقیت کسب و کارتان کمک می کند. نویسنده، آن هندلی (Ann Handley)، در این کتاب معتقد است، درون هر فرد، یک نویسنده نهفته است. این کتاب که تا کنون بیش از 100 هزار نسخه از آن به فروش رسیده است، توسط اشخاص سرشناس بیشماری مورد مطالعه قرار گرفته و مطالعه آن به دیگران نیز پیشنهاد شده است.
آن هندلی در این کتاب، بر این باور است که در دنیای محتوایی امروز، «نوشتن» نسبت به گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار است. بسیاری از نویسندگانی که خود را در تولید محتوا و پیشه نویسندگی، قدرتمند و بی رقیب می دانند، بر این باورند که توانایی خوب نوشتن یک هدیه ذاتی است. باوری که از نظر کتاب همه نویسنده ایم، تکذیب و بی پایه و اساس، طلقی شده است.
با مطالعه سرفصل های این بوک لایت یکسری نکات مفید و قوانین ساده را می آموزید که با کمک آن ها می توانید علاوه بر بهبود بخشیدن به نوشته های روزمره، مشتریان بیشتری را در زمینه کاری خود جلب کنید.

کتاب همه نویسنده ایم

آن هندلی
آن هندلی نویسنده، پیشگام بازاریابی دیجیتال و نویسنده پرفروش وال استریت ژورنال است که شما را در ایجاد بازاریابی مورد علاقه مشتریان خود الهام می دهد و به شما قدرت می بخشد و نتایج واقعی کسب و کار شما را روشن می کند.آن هندلی درمورد اینکه چگونه مشاغل می توانند از حد متوسط بازاریابی برای رسیدن به نتایج ملموس فرار کنند، می نویسد وصحبت می کند.و او شما را به انجام کاری که به آن افتخار می کنید الهام خواهد داد.