کتاب شفقت خود

Self-Compassion
شیوه ای اثبات شده برای مهربان بودن با خود
کد کتاب : 38242
مترجم :
شابک : 978-6222570026
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

شفقت به خود
Self-Compassion
قدرت مسلم مهربانی با خود
کد کتاب : 48364
مترجم :
شابک : 978-6006889865
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب شفقت خود اثر کریستین نف

از دکتر کریستین نف ، روانشناس برجسته ، یک راهنمای گام به گام ارائه می شود که توضیح می دهد چگونه نسبت به خود دلسوز باشید و به آرزوهای خود در زندگی برسید
پیگیری بی وقفه عزت نفس بالا به یک دین مجازی تبدیل شده است - و در عین حال یک استبداد است. فرهنگ فوق رقابتی ما به ما می گوید برای اینکه احساس خوبی نسبت به خود داشته باشیم باید دائما بالاتر از حد متوسط باشیم ، اما همیشه شخصی جذاب تر ، موفق تر یا باهوش تر از ما وجود دارد. و حتی وقتی موفق می شویم عزت نفس بالا را برای لحظه ای کوتاه بدست آوریم ، به نظر نمی رسد که بتوانیم آن را حفظ کنیم. احساس ارزشمندی ما مانند یک توپ پینگ پنگ بالا و پایین می رود ، با آخرین موفقیت یا شکست ما بالا و پایین می رود.
خوشبختانه جایگزینی برای عزت نفس وجود دارد که بسیاری از کارشناسان معتقدند راهی بهتر و موثرتر برای رسیدن به خوشبختی است: شفقت به خود. تحقیقات دکتر کریستین نف و دیگر روانشناسان برجسته نشان می دهد که افرادی که نسبت به شکست ها و نقص های خود دلسوز هستند ، رفاه بیشتری نسبت به افرادی که مرتبا درباره خود قضاوت می کنند ، تجربه می کنند. احساس امنیت و عزت نفس که توسط شفقت به خود حاصل می شود نیز بسیار پایدار است و دقیقا هنگامی که عزت نفس پایین می آید تلنگر می زند. این کتاب قدرتمندانه نشان می دهد که چرا خود-دلسوزی بسیار مهم است وقتی که همان حمایت دلسوزانه ای را که از یک دوست خوب می کنید به خود می دهید.
این اثر پیشگامانه به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از انتقاد از خود که ناتوان کننده است دست بکشید و در نهایت بیاموزید که با خود مهربان باشید. با استفاده از تحقیقات جامع تجربی ، داستان های شخصی ، تمرین های عملی و شوخ طبعی ، دکتر نف - برجسته ترین متخصص در زمینه خود شفقت به خود - توضیح می دهد که چگونه الگوی های عاطفی مخرب را بهبود بخشید تا بتوانید سالم تر ، شادتر و موثرتر باشید. جذاب ، بسیار خواندنی و کاملا در دسترس ، این کتاب قدرت تغییر زندگی شما را دارد.

کتاب شفقت خود

کریستین نف
کریستین نف (Kristin Neff) دانشیار دانشگاه روانشناسی آموزشی دانشگاه تگزاس در آستین است. او مقیاس های خود شفقت را ایجاد کرد. مقیاس بلند شامل 26 ماده و مقیاس کوتاه شامل 12 ماده است. وی انجام اولین تحصیلات آکادمیک برای خود شفقت را به او نسبت داده اند.نف برای آتلانتیک مصاحبه کرده و در دانشگاه کالیفرنیا، مجله بزرگتر برکلی نویسندگی کرده است.
نکوداشت های کتاب شفقت خود
Neff’s compassionate tone makes Buddhist principles accessible, and exercises make them applicable in real life.
لحن دلسوزانه نف ، اصول بودایی را قابل دسترسی می کند و تمرینات آنها را در زندگی واقعی قابل اجرا می کند.
 Publishers Weekly Publishers Weekly

A beautiful book that helps us all see the way to cure the world, one person at a time, starting with yourself. Read it and start the journey.
کتاب زیبایی که به همه ما کمک می کند راه درمان جهان را ببینیم ، هربار یک نفر ، از خودمان شروع کنیم. آن را بخوانید و سفر را شروع کنید.
Rosie O’Donnell

قسمت هایی از کتاب شفقت خود (لذت متن)
در جامعه بسیار رقابتی امروز، چند تن از ما به واقع احساس خوبی نسبت به خودمان داریم؟ به ظاهر احساس خوب داشتن، زودگذر است به ویژه اگر برای احساس ارزشمند بودن، به خاص و در صدر بودن نیاز داشته باشیم. هر چیزی که کمتر از این باشد، شکست محسوب می شود. به خاطر دارم که در دوران دانشجویی، با آنکه زمان زیادی را صرف آماده شدن برای شرکت در یک مهمانی بزرگ کرده بودم از مو، آرایش و لباس هایم به دوستم گله می کردم. او با گفتن اینکه نگران نباش، ظاهر تو خوب است» سعی می کرد آرامم کند. خوب و عالی؟ اوه، من همیشه می خواستم تا خوب و عالی به نظر برسم... تمایل به خاص بودن، قابل درک است؛ اما مسئله این است که بنا به تعریف، غیر ممکن است که همه افراد هم زمان در صدر باشند.