کتاب جدایی معنوی

Spiritual divorce
کد کتاب : 40152
مترجم : سوسن اورعی
شابک : 978-9647974080
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 16
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

جدایی معنوی
Spiritual divorce
چگونه پس از جدایی به زندگی خود ادمه دهیم
کد کتاب : 3867
مترجم :
شابک : 9789642368037
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جدایی معنوی اثر دبی فورد

آیا پایان ازدواج شما می تواند اولین قدم برای بازیابی قدرت شخصی شما و زندگی شادی در زندگی رویاهایتان باشد؟ اگر پاسخ مثبت است، این کتاب برای شما مناسب است.
طلاق اساس وجود ما را تکان می دهد و باعث می شود احساس تنهایی، نقص، عصبانیت، نامطلوب بودن، ناامیدی و پوچی کنیم. در کتاب جدایی معنوی، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، دبی فورد، نشان می دهد که چگونه این ویرانی می تواند به یک تجربه ی عمیقا روشنگر تبدیل شود. این راهنمای توانمند نشان می دهد که چگونه فروپاشی یک ازدواج، در اصل، یک زنگ بیداری معنوی است، فرصتی برای رهایی خود و بازپس گیری زندگی مان. پایان یک رابطه - مهم نیست چه کسی آن را به پایان برساند - یک لحظه مخرب است. فورد یک برنامه روشن برای تبدیل خرابی به تجدید ارائه می دهد.
این کتاب درست آنجا که گمان می کنیم درهم شکسته ایم و خرد شده ایم، در باره یکپارچگی سخن می گوید. در مورد این تجربه که درست در همان هنگام که فکر می کنیم زندگی مان متلاشی شده، در واقع ممکن است برای نخستین بار یکپارچه شده باشد. این کتاب، سفری خارق العاده از درون تاریکی عشق پایان یافته به سوی روشنایی عشقی بی پایان است؛ عشق به خود و عشق به زندگی که در نهایت از عشق به خدا حکایت دارد. این کتاب، معجزه ای ست که نور و روشن بینی را در آنجا که اغلب ناامیدی و کوردلی وجود دارد، به همراه می آورد. وقتی آزرده هستیم، نمی توانیم ببینیم، آواز بخوانیم و با رقص شادی بخش زندگی همگام شویم.

کتاب جدایی معنوی

دبی فورد
دبی فورد نویسنده، مدرس، معلم و سخنران شناخته شده آمریکایی است، بیشترین شهرت او برای کتاب نیمه تاریک جویندگان نور است که توسط نیویورک تایمز در سال ۱۹۹۸ با هدف کمک به خوانندگان خود در غلبه بر سایه فردی با کمک روانشناسی مدرن و دستورالعملهای معنوی به چاپ رسیده‌است. این کتاب در سال انتشار خود جز پرفروشترین کتب سال بود. در سالهای پس از آن، او مسیر خود را با نگارش هشت کتاب دیگر ادامه داد، جدایی معنوی، چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند، پاک‌سازی آگاهی: برنامه‌ای در بیست و یک ...
قسمت هایی از کتاب جدایی معنوی (لذت متن)
قانون مسئولیت به ما می گوید: «آن هنگام که از خد بخواهیم وارد زندگی ما شود و هدایتمان کند، شروع به بهبود یافتن می کنیم.» با کمک و پشتیبانی حامی الهی خود، می توانیم عازم سفری برای کشف دنیای درونمان شویم. با احساس حضور خداوند در کنار خود، قدرتی را که برای تصاحب بار احساسی خودمان نیاز داریم به دست می آوریم. ما مالکیت اعمال خود را زمانی بر عهده می گیریم که دریابیم در شکست ازدواجمان، نقش برابری با همسر خود بازی کرده ایم. اگرچه ممکن است هنوز آماده پذیرش این مسوولیت نباشیم، اما اکنون زمان آن است که بر وجود خود تمرکز کنیم و دیگران را به عنوان سرچشمه رنج هایمان مورد سرزنش قرار ندهیم.