کتاب نخبگان فساد

Profiles in Corruption
(ترقی خواهان آمریکایی و سوء استفاده از قدرت)
کد کتاب : 40229
مترجم :
شابک : 978-6229686027
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

ناگفته های زندگی کامالا هریس و جو بایدن
Profiles in Corruption
کد کتاب : 46058
مترجم :
شابک : 978-6226837743
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 108
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب نخبگان فساد اثر پیتر شوایزر

برای بیش از یک دهه ، کار و بار خبرنگار پرفروش روزنامه تحقیقی نیویورک تایمز ، پیتر شوایزر ، موج های سختی را در جهان سیاسی به وجود آورده است.

جریان فساد پولی بین المللی کلینتون را فاش کرد ، فساد جهانی را فاش کرد و تحقیقات FBI را برانگیخت. امپراتوری های مخفی فساد دو حزب را برملا کرد و تحقیقات کنگره را آغاز کرد. در واقع ، افشاگری های "نخبگان فساد" شوایزر در صفحه اول نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال نشان داده شده است .

اکنون شوایتزر و تیم تحقیقاتی فصلی او تمرکز خود را به مهمترین ترقی خواهان کشور معطوف می کنند - سیاستمدارانی که برای دستیابی به اهداف سیاسی خود تلاش می کنند قدرت دولتی بیشتری کسب کنند.

آیا می توان با قدرت بیشتری به آنها اعتماد کرد؟

شوایزر در نمایه های مربوط به فساد اداری ، تحقیقات عمیق در مورد امور مالی خصوصی و معاملات اسرار برخی از رهبران برجسته سیاسی آمریکا را ارائه می دهد. و ، طبق معمول ، با افشاگری های گزارش نشده قبلی که فساد و سو استفاده از قدرت را کشف می کند. در این کتاب در مورد چگونگی انجام معاملات ، درآمدزایی جانبی ، انعطاف پذیری قانون به نفع خود ، استفاده از قانون برای پیشبرد منافع خود و موارد دیگر اطلاعاتی کسب کنید.

کتاب نخبگان فساد

پیتر شوایزر
پیتر فرانتس شوایزر (متولد 24 نوامبر 1964) نویسنده و مشاور سیاسی آمریکایی است. وی رئیس موسسه پاسخگویی دولت (GAI)، سردبیر ارشد سازمان رسانه ای راست افراطی Breitbart News و عضو سابق موسسه محافظه کار هوور است.شوایزر کتابی با عنوان کلینتون کش، کتاب 2015، راجع به کمک های مالی موسسات خارجی به بنیاد کلینتون و درآمد بیل و هیلاری کلینتون پس از ترک کاخ سفید در سال 2001 نوشت.
قسمت هایی از کتاب نخبگان فساد (لذت متن)
درخواست ها برای دریافت غرامت صادر شده آغاز شد اما کارآگاهان نتوانستند هیچ حساب بانکی مرتبط با فرانک پیدا کنند «چرا که او ظاهرا اقداماتی برای پاک کردن رد خود در نظام بانکی انجام داده بود». آن ها حدس می زدند که او احتمالا باید حساب هایی «با نام های دیگر یا حساب های بانکی دیجیتال» داشته باشد. هشت سال بعد از اعلام حکم دادگاه، در سپتامبر 2008، یکی از وکلای دختران در واشنگتن به سناتور جو بایدن دسترسی پیدا کرد و از او خواست به یافتن مکان برادرش و مجبور کردن او به پرداخت غرامت کمک کند. البته خود جو بایدن هم در آن مقطع همسر و دخترش را در یک تصادف اتومبیل از دست داده بود و شاید می شد امیدوار بود که نگاهی همدلانه به جریان داشته باشد. اما وی پاسخی به این درخواست نداد و در عوض رئیس دفترش پاسخی برای وکیل ارسال کرد که در واقع نامه ای اداری و یا حتی سرد بود که در اینجا برای اولین بار محتوای آن را منتشر می کنیم. این نامه با نوشت افزارهای رسمی موجود در مجلس سنا به تحریر درآمده بود: «سناتور بایدن نامه 16 سپتامبر شما را با مضمون دادخواست موکلین تان از برادرش فرانک بایدن دریافت کرده است. سناتور عمیق ترین همدردی خود را با دختران آقای آلبانو به خاطر این مصیبت ابراز می کند و هرچند همان گونه که خود نوشته اید دخالتی در این تصادف نداشته و هیچ مسئولیت حقوقی در این باره ندارد اما مطمئنا برادرش را به پرداخت غرامت تعیین شده در صورتی که شرایط مالی اش امکان این مهم را فراهم کند تشویق خواهد کرد. با این همه همان گونه که مستحضرید فرانک هیچ سرمایه ای که بتواند جوابگوی این حکم باشد ندارد و سناتور متاسف است که ضمن شرح وضعیت واقعی موجود، اعلام کند کمک بیشتری از عهده اش برنمی آید.»