کتاب دانشمند دیوانه

The Secret Ray
ژو، زت و ژوکو (1)
  • 80,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: سایه گستر سایه گستر
    نویسنده:
کد کتاب : 4026
مترجم :
شابک : 9782000650386
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 54
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1952
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دانشمند دیوانه اثر هرژه

ژرژ پروسپر رمی، معروف به نام خانوادگی «هرژه» ، کاریکاتوریست و نویسنده مشهور بلژیکی است.

او بیشتر بخاطر نوشتن کتاب «دانشمند دیوانه» معروف شده است و همچنین سلسله آثاری که در آنها به ماجراهای تن تن می پردازد. کتاب «دانشمند دیوانه» مجموعه ای از آلبوم های کمیک است که یکی از محبوب ترین کمیک های اروپایی قرن بیستم محسوب می شود.

هرژه متولد خانواده ای از طبقه متوسط رو به پایین در اتربک ، بروکسل ، کار خود را با مشارکت در تصویرسازی مجلات پیشاهنگی آغاز کرد و اولین مجموعه طنز خود را با عنوان "ماجراهای توتور" در سال 1926 توسعه داد. او ماجراهای تن تن را در سال 1929 به توصیه سردبیر آن نوربرت والز نوشت. حول محور اقدامات پسر خبرنگار تن تن و سگش اسنوی ، قسمت های اولیه این سریال - تن تن در سرزمین شوروی ، تن تن در کنگو و تن تن در آمریکا - به عنوان تبلیغات محافظه کارانه برای کودکان طراحی شد. از نظر داخلی موفقیت آمیز بود و پس از سریال سازی ، داستانها به صورت کتاب منتشر شدند . از سال 1934 تحت تأثیر دوستش ژانگ چونگرن ، هرژه تأکید بسیار بیشتری بر انجام تحقیقات پیشین در داستانهای خود داشت و در نتیجه واقع بینیدر کار او از لوتوس آبی به بعد افزایش یافت. پس از اشغال بلژیک توسط آلمان در سال 1940 ، کار او بسیار محدود شد.

کتاب دانشمند دیوانه

هرژه
ژرژ پروسپر رمی، زاده ی ۲۲ مه ۱۹۰۷ و درگذشته ی ۳ مارس ۱۹۸۳، نویسنده و کاریکاتوریست بلژیکی بود که بیشتر به خاطر خلق ماجراهای تن تن مشهور است. این اثر مشهورترین اثر کمیک (داستان مصور) در تمام تاریخ و به ویژه در تاریخ اروپا است و به خاطر آن نام هرژه (ارژه) در سال ۲۰۰۳ به تالار مشاهیر کتاب های کمیک اضافه شد.هرژه، که در سال ۱۹۰۷ متولد شده بود، آموزش رسمی هنری ندیده بود، ولی پس از ترک مدرسه، ابتدا به عنوان گرافیست شروع به کار کرد و به دنبال آن از سال ۱۹۲۹ تا هنگام مرگش در سال ۱۹۸۳ به خلق ماجراهای تن...