کتاب وارن سیزدهم و چشم سوم

Warren the 13th and The All-Seeing Eye
کد کتاب : 40613
مترجم :
شابک : 978-9641702757
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب وارن سیزدهم و چشم سوم اثر تانیا دل ریو

وارن، تنها خدمه ی هتل خانوادگی شان است. به نظر می رسد این هتل که ساختمانی بلند با راهروهای پیچ در پیچ و رازآلود است، محل پنهان شدن گنجی به نام چشم سوم است. اما وارن برای پیدا کردن این گنج ابتدا باید معماهایی را حل کند؛ موجود عجیب و غریبی که در موتورخانه پنهان شده، چیست؟ دختری که شبیه اشباح است و حول و حوش مارپیچ ماز در باغچه می پلکد، کیست؟ و چرا تنها مهمان هتل سرتاپا باندپیچی شده است؟
این کتاب، با معماهایی بسیار و کدهای رمزآلود و اختراعات عجیب و غریب و صدها تصویر مختلف، خوانندگان تمام گروه های سنی را مجذوب و سردرگم خواهد کرد.

کتاب وارن سیزدهم و چشم سوم

تانیا دل ریو
تانیا دل ریو (متولد 16 نوامبر) کاریکاتوریست آمریکایی است که عمدتاً در کتابهای طنز کار می کند. او فارغ التحصیل کالج هنر و طراحی مینیاپولیس و دارای مدرک BFA در انیمیشن است.در سال 2003، ورود مانگای تانیا ، در Lovesketch ، انتخاب شد تا در TOKYOPOP's Rising Stars of Manga گلچین ، جلد 2. چاپ شود. او برای طنز Archie به عنوان نویسنده و هنرمند سابرینا کار کرد ، Teenage Witch ، یک طنز ماهانه که به او مانگا shōjo داده می شد. او همچنین گاهاً در کمیک Archie’s Sonic the Hedgehog به عنوان نویسنده و هن...