کتاب یگانه

One
کد کتاب : 4305
مترجم :
شابک : 9789649225715
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 242
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1988
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

یگانه
One
  • 25 % تخفیف
    325,000 | 243,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: علم علم
    نویسنده:
کد کتاب : 48846
مترجم :
شابک : 978-9644055355
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 422
سال انتشار شمسی : 1388
سال انتشار میلادی : 1988
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

آن
One
کد کتاب : 57751
مترجم :
شابک : 978-6001941801
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 372
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1988
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب یگانه اثر ریچارد باخ

تحت طلسم فیزیک کوانتومی ، باخ و همسرش لزلی به دنیای متفاوتی پرتاب می شوند ، دنیایی که در آن آنها به صورت همزمان در تجسم های مختلفی وجود دارند. ابتدا آنها با خودشان در 16 سال پیش روبرو می شوند در روزی که برای اولین بار با یکدیگر ملاقات کردند. در این نسخه از زندگیشان ، آنها ازدواج نمی کنند و هرگز به سعادتی نمی رسند که باخ به ما اطمینان می دهد پیوند آنها باعث ایجادش شده است. باخ بار دیگر تصوراتی خلاقانه و شور الهام بخشش را به نمایش می گذارد که خوانندگان را وا می دارد که به بررسی زندگی خودشان بپردازند.

کتاب یگانه سوالاتی تامل برانگیزی را مطرح می کند: چه حسی خواهد داشت که خودتان را ملاقات کنید وقتی جوان تر یا پیرتر هستید؟ زندگی شما چگونه می شد اگر انتخاب های دیگری انجام می دادید، از همسرتان جدا می شدید یا در مکان و زمان دیگری به دنیا می آمدید؟ . . باخ و همسرش همراه با عشق و امید به عنوان راهنمای خود، به زمان ها و مکان های مختلفی می روند ، جایی که در آن با برخی از جایگزین های "خودشان" ارتباط برقرار می کنند. به جای غرق شدن در فضا مسافران در این داستان باید آماده باشند تا به آهستگی سفر کنند، در ایستگاه های زیادی متوقف شوند تا به انگیزه ها و سبک زندگی شان نگاهی بیندازند. همان گونه که باخ به مال خودش نگاه می کند.

کتاب یگانه

ریچارد باخ
ریچارد دیوید باخ، زاده ی 23 ژوئن 1936، نویسنده ی آمریکایی است.باخ در اوک پارک ایالت ایلینوی به دنیا آمد و در سال 1955 به کالج دولتی لانگ بیچ رفت. او از همان دوران کودکی عاشق پرواز بود و اولین بار در پانزده سالگی پرواز با هواپیما را تجربه کرد.باخ به عنوان خلبان جنگنده به گارد ملی نیوجرسی پیوست و بعد از آن، در شغل هایی چون نویسنده ی فنی شرکت هوایی داگلاس و دبیر مجله ی Flying مشغول به کار شد.اکثر کتاب های باخ به گونه ای با پرواز مرتبط هستند، از داستان های اولیه ی او گرفته که تماما به پرواز با هو...
نکوداشت های کتاب یگانه
One is a provocative book . . . it gives beautiful, hope-filled answers.
یگانه کتابی برانگیزنده است... پاسخ های زیبا و امیدوارانه ای می دهد.
Indianapolis News

With One, the ninth novel from the ever spiritual and imaginative author of Jonathan Livingston Seagull, [Richard] Bach continues his quest for a deeper understanding of human nature. . . . Although the elements of a great science fiction novel are present, the plot is secondary to the novel's theme of humanity's ability to control destiny
با کتاب یگانه ، نهمین رمان از معنوی ترین و تخیلی ترین نویسنده ،ریچارد باخ تلاش خود را برای درک عمیق تر از ماهیت انسانی ادامه می دهد. . . . اگرچه عناصر یک رمان علمی تخیلی بزرگ در این کتاب وجود دارد ، طرح نسبت به موضوع رمان که توانایی بشر در کنترل سرنوشت است در درجه ی دوم از اهمیت قرار دارد.
The Boston Herald

If you have ever tried to judge a book by its cover . . . One lives up to this question [in the headline] . . . and more . . .
اگر تا بحال سعی کرده اید کتابی را از روی جلد آن قضاوت کنید یگانه با عنوانش این امکان و بیشتر از این را به شما می دهد
USA Today USA Today

قسمت هایی از کتاب یگانه (لذت متن)
همین که دوباره به آسمان برگشتیم، با شور و هیجان به گپ زدن دربارۀ لیندا و کریس و عهد و زمانه شان پرداختیم، زمانه ای که توانسته بود جانشین والایی برای جنگ و لشگرکشی - که جهانمان را در اوج پیشرفت صنعنتی مانند قرون وسطا راکد نگه داشته بود - بیابد.گفتم: “چه امیدوارکننده!”لزلی گفت: “تفاوتی از زمین تا آسمان! آدم تازه می فهمد که چه چیز ها بر اثر ترس و بدگمانی و جنگ هرز می رود!” گفتم: “آن پایین، چند دنیای خلاق دیگر، مثل دنیای آن ها هست! فکر می کنی به ما شبیه تر باشند یا به آن ها؟”“شاید این جا همه خلاق باشند!فرود بیاییم!”

زندگی آسان به ما هیچ نمی آموزد. در پایان راه، آن چه آموخته ایم به حساب می آید : چه آموخته ایم و چگونه بالیده ایم. زندگی ام سپری شد تا ان شوم که اکنون هستم. آیا ارزشش را داشت؟